środa, 17 września 2014

Strój dnia: Biały miś, czyli futro, jeans i trampki.


W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moje pierwsze futro w nadchodzącym, jesiennym sezonie - biały bezrękawnik łączę z codzienną resztą stroju, która ostatnio towarzyszy mi najczęściej: czarną bluzką z działu dziecięcego H&M i rurkami z gumą w pasie, które są dobrą alternatywą do typowych, ciążowych spodni z bawełnianym pasem na brzuch (do którego do dziś się nie przyzwyczaiłam, ba! przeszkadza mi wręcz i odwijam go pod brzuch, jeśli cokolwiek Wam to powiedziało :P). Jak przystało na słoneczną i ciepłą jesień, wszystkie botki i cięższe buty zastępuję trampkami i marzę, żeby taka jesień została tu jak najdłużej ;-)


Bezrękawnik i spodnie: Zara. Bluzka: H&M. Torebka: stylowebuty.pl. Buty i zegarek: allegro.pl.

PS Rozpoczynając siódmy miesiąc ciąży, pozdrawiam wszystkich, którzy w poprzednich zdjęciach nie dopatrzyli się mojego zaawansowanego brzuchola! ;-)

13 komentarzy:

  1. nie, nie. dalej nie widać <3
    zdrówka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzniesz? Ja do pracy śmigam jeszcze w sandałach :) świetny zestaw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw ;) Idealnie wszystko dobrałaś, podoba mi się twój styl :) Zostaję na dłużej, zaczynam obserwować i zapraszam na www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak liczyłam miesiące i co? i po terminie jestem i dalej czekam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny futrzak. Ja wczoraj zakupiłam podobny tylko krótszy i z rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Pozdrawiam mamusie od tez przyszlej mamy;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bezrękawnik jest świetny! Całość fajnie się komponuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, wyglądasz pięknie!

    tojasolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń