piątek, 3 października 2014

MY HOME: DIY Świeczniki ze słoiczków kosmetycznych i drewnianych spinaczy do bielizny.


Pozostając w klimacie świeczek po ostatnim poście, dziś przedstawiam Wam minimalistyczne świeczniki, które stanęły na moim stole. Do ich wykonania potrzebowałam trzech słoiczków kosmetycznych, kilku drewnianych spinaczy do bielizny oraz długich świeczek.

DIY:
słoiczki kosmetyczne (dostępne na przykład w Rossmannie, 1,29zł/sztuka), drewniane spinacze do bielizny (kupiłam w sklepie typu "1000 drobiazgów", bodajże za 5zł/komplet), długie świeczki (około 1,50zł/sztuka).


Ta-da!
Dziś moje świeczki stoją na uniwersalnej podstawce, którą kupiłam w Ikei, jednak fajnie wyglądają też rozstawione pojedynczo na długim stole, na przykład podczas przyjęcia ;-) Enjoy!


Inne moje lampiony i świeczniki:

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste pomysły :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie proste, że nawet ja to będę w stanie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już słyszę tekst teściowej "nie wiesz do czego służą klamerki?" Haha....chyba zrobię aby ja podrażnic;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Bardzo mi się podoba właśnie tego szukałam!

    OdpowiedzUsuń