środa, 19 listopada 2014

Drogi Święty Mikołaju...

Drogi Święty Mikołaju!
No jakby na to nie patrzeć, w tym roku byłam wyjątkowo grzeczna ;-) Najpierw grzecznie umeblowałam swoje mieszkanie, ostatecznie przenosząc się do tej krainy zimna, potem grzecznie i bez brawury wyszłam za mąż, a od 9 miesięcy równie grzecznie szykuję się do najważniejszej roli w życiu. Z tejże racji, pozwoliłam sobie na umieszczenie w dzisiejszym liście aż tylu rzeczy:


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Z pozdrowieniami, 
Skalska.

PS Żeby nie czytać, jak ostatnio, że moich rzeczy nie dało się znaleźć, pod zdjęciami masz odnośniki do sklepów (dodatkowo zdradzę Ci, że większość z nich dostaniesz na naszych zacnych Krupówkach, reszta ma swoje sklepy on-line).
PS Gdybym wtedy była na porodówce, hasło: "nie było Cię - przepadło" nie przejdzie (a już na pewno wykiełkowało w Twojej głowie) ;-)
PS Do tego wiem, że 6 grudnia będziesz na gali KSW, dlatego jeśli otrzymam prezent z wyprzedzeniem, na pewno nie będę miała Ci tego za złe ;-)

20 komentarzy:

  1. Propozycje nr3, 4 , 13 podobają mi się najbardziej!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nr 2 są O - KRO - PNE! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak twierdziłam, dopóki nie założyłam ich na nogi ;-)

      Usuń
    2. poka zdjęcie! ;) nie wyobrażam sobie :D jakieś takie... starodawne?

      Usuń
    3. jak tylko dostanę je od Mikołaja, to pokażę zdjęcie ;-)

      Usuń
  3. spoglądając na niektóre ceny... Mikołaj musiałby chyba wydać niezłą sumkę, bo ciężko by było chyba te rzeczy w 2.000 zmieścić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle nie umiesz się bawić! pisząc list do Świętego, w dzieciństwie, też zastanawiałeś/aś się, ile to będzie kosztować? ;-)

      Usuń
  4. Ojojoj, bo to już! Też napiszę list! Może akurat się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. przecież nie wszystko musi MIkołaj kupić :)
    nożyczki są extra! ogólnie wszystkie prezenty przyjęłabym bez zastanowienia!
    a MIkołaj będzie na gali KSW? Oglądam, ale często zakrywam oczy!
    chciałabym zobaczyć Mameda na żywo jak wchodzi na ring ( do piosenki https://www.youtube.com/watch?v=v2Byj1L4mY0 ) :D i jak schodzi wygrany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też oglądam, lubię, Mameda kocham od zawsze i też mogłabym tam zagościć... no ale grudzień to moja wylotówka - tak zaryzykować się już boję ;-)

      Usuń
    2. hehe za duże ryzyko, jeszcze zrobiłabyś większe zamieszanie i sensacje niż wszystkie walki jakby się zaczeło :D
      A Mamed wspaniały, sympatyczny człowiek! :)

      Usuń
  6. buty oryginalne ejstem ciekawa jak prezentują się na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia mam pytanie z inne beczki:) Używałaś/ używasz serii Ziaja z liśćmi manuka, powiedz, czy pytałaś kogoś czy będąc w ciąży możesz stosować krem kwasem salicylowego w stężeniu 3%???? Generalnie chodzi mi o to czy z kimkolwiek to konsultowałaś?
    Z góry dziękuje za odpowiedź:) dużo szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem z tym kwasem zostawiłam sobie "na później" i jeszcze nie stosowałam ;-)

      Usuń
  8. też jestem ciekawa butów, bo budzą moje mieszane uczucia:) cała reszta super! i tak się zastanawiam... zrobiłabyś jakiś post kiedyś o "sprzęcie fryzjerskim" i nawet nie chodzi tu o suszarki czy prostownice, które ponoć są lepsze, ale np o nożyczki. zawsze zastanawiałam się jakich firm są dobre jak je ostrzyć itp...
    Nie, nie jestem fryzjerą, czasem sobie coś "obetnę" i obcinam swoje psy które mają włosy;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość dobrych, profesjonalnych nożyczek jest samoostrząca się, więc z tym nie ma problemu. w szkole, na pierwszych zajęciach mnie uczyli, że im krótsze, tym lepiej i precyzyjniej się nimi pracuje, dlatego ja osobiście od zawsze pracuję na piąteczkach ;-) jednak jeśli nie jesteś fryzjerem i bawisz się psami, to jest całe mnóstwo nożyczek tanich (do 50 złotych), dostępnych nawet na allegro - nie ma chyba sensu kupować nożyczek za 600-800 złotych na takie zabawy ;-)

      Usuń
  9. Podpisuję się pod tą listą!

    OdpowiedzUsuń