środa, 5 listopada 2014

Strój dnia: Wełniana, oversizowa marynarka z Zary + dużo dużo czerni.


Jakby to nie zabrzmiało, zostałam dziś zrobiona na szaro ;-) W roli głównej widzicie dużą, wełnianą marynarkę, którą bliżej przedstawiłam w poprzednim poście. Dziś łączę ją z czernią (bo znów daję się przyłapać na tym, że 3/4 zawartości mojej szafy jakimś cudem zrobiła się czarna) - bawełnianą sukienką i legginsami. W dodatkach też szaleństwo: czarna torba, czarne botki i czarne okulary, mało brakło i na głowie też zawitałaby czapka w tym kolorze, jednak ostatecznie jest szara. Także, dziś Skalska w wersji monotonnej, codziennej, prosto z 34 tygodnia ciąży, gdzie po samej mojej minie można wnioskować, że nic mi się nie chce i pomimo panicznego strachu przed szpitalami, powoli pakuję się na porodówkę ;-) Enjoy!


Płaszcz: Zara (secondhand). Torebka: stylowebuty.pl. Buty: Stradivarius. Czapka: H&M.

♫ Lorde - Royals

18 komentarzy:

  1. zdecydowanie za szeroka w ramionach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!! Ciąża bardzo Ci słuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! ja uwielbiam takie klasyczne połączenia

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawienie :)) marynarka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka "monotonia" to najlepsza klasyka, a jakby się chciało, to wystarczy parę dodatków i... zresztą, sama wiesz. ;-)

    Cieplutkie pozdrowienia dla Ciebie i 34-tygodniowego brzuszka. :)

    blondynkaszukapracy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, nie wierzę że masz ten płaszczyk z sh ;S ale SZCZĘŚCIARA!!! ;D
    ZADRO :D <3
    Świetnie wyglądasz ;*
    ___________________________
    Zapraszam do mnie na nowy ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba!!! Płaszcz rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny! mam bardzo podobny, tylko taki asymetryczny i też z sh - za 5zł:P

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny płaszcz!!rewelacyjny łup

    OdpowiedzUsuń
  10. U mojego męża w szafie wisi taka podobna, ale jest za szeroka w ramionach i nosze się z zamiarem zwężenia.. już 3 rok :) Twoja super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :) ciąża Ci służy :) a out fit na 6 ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :) Powiedz proszę czym farbowałaś włosy, też przechodzę podobną metamorfozę :D od platynowego blondu po złoty.. ale bardzo ciężko mam przyciemnić je..

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka wygląda świetnie jako płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. przypominasz mi Kasię z bloga loveandgreatshoes :) normalnie jak siostra bliźniaczka :)
    a zestaw fajny, na luzie, powiem Ci, że w ogóle brzuszka nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń