niedziela, 21 grudnia 2014

Cudownych, magicznych Świąt!


Kochani, Kochani! Najcudowniejsze 10 ostatnich dni tego roku przed nami! ;-)

Z tej okazji, że mój ulubiony grudzień trwa, pragnę Wam życzyć cudownej zimy, pięknych choinek i mnóstwa przedświątecznych inspiracji. Z okazji nadchodzących Świąt - mnóstwa miłości, spokoju, cierpliwości, uśmiechu i głośnego kolędowania. A z okazji nadchodzącego Nowego Roku - żeby był jeszcze lepszy od tego!

Wykrakałam sobie Świętach na porodówce, dlatego zaraz po opublikowaniu tego posta biorę walizeczkę w dłoń i udaję się na świąteczne wczasy do szpitala, by zmusić moje uparte dziecię do wyjścia na świat. Trzymajcie kciuki, kochajcie się i delektujcie tą cudowną końcówką roku, hej!

9 komentarzy:

  1. Kasia!!!! Wesołych świąt!! Aby były napiękniejszymi chwilami w Twoim życiu!! By Twoja pociecha przyszła na świat i dała Wam wiele radości!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to masz i tak lepiej niz moja mama, pezynajmniesz wiesz ze nadszedł czas :p Ona zdążyła zjeść na wigili i na 2 dzień brzuch Ja bolali wszyscy mówili ze to po kapuście z grochem. A w szczepana urodził sie mi brat haha (a mial byc stuczniowy chłopak) powodzenia Tobie i Zosce !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Kasiu! Wszystkiego najlepszego, dużo ciepła, radości i samych cudownych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie dla Was z pewnością niezapomniany piękny czas! Ciekawe który dzień będzie tym wyjątkowym :) Powodzenia i moc serdecznych pozdrowień! Wesołych Świąt! Czytelniczka trzyma kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przenoszone dzieci to potencjalni geniusze - jak np. Einstein :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymamy kciuki za Was i czekamy na po porodówkowe wieści :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyslnego rozwiazania :)) !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że już jesteście w Trójkę :)

    OdpowiedzUsuń