czwartek, 4 grudnia 2014

Pomysł na prezent: Duże i bogate naszyjniki Kicz Collection!

Uwielbiam kupować prezenty dla innych, choć przyznam szczerze, że czasami, kiedy zostawię to na ostatnią chwilę, mam totalną pustkę w głowie (dlatego staram się kupować prezenty przez cały rok). Często jednak stawiam na unikatowe prezenty handmade, szczególnie jeśli chodzi o drobiazgi dla kobiet ;-) Z tym też przesłaniem powstał dzisiejszy post, w którym zamieszczam zdjęcia pięciu naszyjników zrobionych przeze mnie, zarówno na potrzeby własne, a także specjalne zamówienia. Jeśli nie macie pomysłu na gwiazdkowe drobiazgi dla kobiet - służę pomocą na mailu ;-)


Półtora miliona wyświetleń bloga oraz ponad półtora tysiąca fanów na facebooku na zakończenie roku to cudowny prezent dla mnie, dlatego chcę podarować prezent i Wam. Poniżej cała piątka na jednym zdjęciu - który dla Was, który wrzucamy na rozdanie? ;-)


Wszystkie naszyjniki (i nie tylko) do oglądnięcia tu - Kicz Collection.

18 komentarzy:

  1. perłowe, perłowe, perłowe!!! te środkowe z dolnego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tak, perłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny! Cudo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Kasiu, mam pytanie: jaką farbą farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 miesiące temu pomalowałam złotym brązem, który trochę mi się wypłukał i teraz nie maluję ;-)

      Usuń
  5. Perełki złote :))

    OdpowiedzUsuń
  6. środkowy z dolnego zdjęcia poproszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, gdy tylko dodajesz post od razu wchodzę sprawić, czy nie jest on czasem o narodzonym maleństwie :) Trzymam kciuki, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie dolegliwości mi przeszły i mam wrażenie, że szybko to nie nastanie :D

      Usuń
  8. ŚRODKOWY NA DOLNEJ PÓŁCE. BOSKI :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności! chyba sobie jakiś sprawię pod choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. środkowy z drugiego zdjęcia :) jednak wszystkie są cudne! zazdroszczę takich zdolności i pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. środkowy z dolnego zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  12. także myślę, że środkowy z dolnego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mam pytanie. Wybieram się do Zakopanego na okres przed sylwestrowy do 2 stycznia co poleciłabyś do zobaczenia, gdzie zjeść smacznie i po góralsku? Będę tam pierwszy raz. Orientujesz się może czy np. na termy Bukovina można zarezerwować sobie bilet na jakąś datę? Obawiam się, że w tym okresie będzie dużo ludzi a chciałabym tam być ;-). z Góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności !!!!! Przygarnęła bym wszystko :-P

    OdpowiedzUsuń