poniedziałek, 9 marca 2015

Dobre miejsce w Zakopanem: Geek Code - najlepsze koszulki w mieście.

Na dobre rozpoczęcie tygodnia mam dla Was kolejne dobre miejsce w Zakopanem ;-)

Zawsze zastanawiały mnie tłumy turystów walące prosto z Krupówek do dostępnych tu sieciówek, typu H&M, Reserved, czy kilku innych. Kiedy zaczęłam pracować w jednej z nich odkryłam, że większość turystów argumentuje kupowane tu rzeczy jako "pamiątki z Zakopanego", czego totalnie nie ogarniam ;-) No bo te sieciówki ani z dużym wyborem asortymentu (w porównaniu z innymi miastami w Polsce, skąd Ci turyści przyjechali), a nazywanie sukienki z Reserved pamiątką z Zakopanego (gdzie jeszcze tego samego dnia, można zobaczyć kilka osób w tej samej sukience na Krupówkach) jest trochę dziwne. A może to ja jestem dziwna ;-) 
W każdym razie, jeśli chcecie fajną pamiątkę z Zakopca oraz zapewnienie, że nie miniecie nikogo w tej rzeczy na najsłynniejszej ulicy w Zako, mam dziś dla Was dobry adres!

Geek Code, to sklep, w którym ostatnio się zakochałam i możecie być pewni, że jeszcze co najmniej kilka razy usłyszycie o nim w moich postach. RED is BAD, EVC DSGN, Piepon, ALOHA FROM DEER, The Mountain - to tylko niektóre dobre metki w tym sklepie:




A żeby nie zamykać się w kręgu koszulek, w Geek Code dostaniecie też fajne bluzy, legginsy, poduszki, pościel czy nawet skarpetki i stroje kąpielowe! A komu dalej mało, ten może usiąść sobie na wygodnej kanapie w sklepie i przeglądnąć ogromny katalog z wzorami na zamówienie, bądź zamówić koszulkę z własnym nadrukiem ;-)


Uprzedzając pytania, oczywiście, że nie wyszłam z pustymi rękami - poniższa Mona z kotem w swetrze (EVC DSGN) to moja nowa miłość na rozpoczęcie tej wiosny i już wkrótce zobaczycie ją w całej okazałości:


Kto w Zako, musi udać się na ulicę Staszica 12 (idąc od dołu Krupówkami, przy oczku wodnym w lewo i po 50 metrach dojdziecie do celu), a najlepiej dojść do słynnego oczka wodnego, gdzie odpowiednia osoba z reklamą sklepu przekieruje Was w dobrą stronę. A kto nie w Zako, a też by chciał, to walić do e-sklepu, schowanego w linku poniżej ;-) Enjoy! 

Geek Code webside - link
Geek Code facebook - link
Geek Code instagram - link

3 komentarze:

  1. Jakie świetne rzeczy!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój brat właśnie od miesiąca szuka takich koszulek. dzięki za post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te koszulki Red is Bad :)

    OdpowiedzUsuń