poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Strój dnia: Cow printed pants + jeans, czyli spodnie w łaty, wersja codzienna.


Era odkopywania garderoby przedciążowej trwa - dziś na tapecie, całkiem ekspresowo i nieplanowanie, spodnie w krowie łaty, które kolejny raz tu goszczą, tym razem na pewno mniej elegancko niż poprzednio. Jak widać na zdjęciach, słońce wyszło, trampki (czyli moje podstawowe obuwie) zagościły na moich stopach i radości wywołanej przez możliwość zostawienia kurtki w domu nie ma końca. Dziś spodnie w łaty łączę z dżinsową, krótką kurtką i trampkami, czyli sto pięćdziesiąt procent do codziennej wygody.

I wiem, że zdjęcia prześwietlone, że krowie łaty już niemodne, ombre na głowie to już w ogóle od pięciu sezonów jest be, trampki to mi się do nóg przykleiły, a cały strój to "cud na kiju", że spodnie wiszą na mnie, co najmniej równie uroczo jak na strachu na wróble, ale wtedy nie myślałam o niczym innym, tylko o tym, że mój cudowny mąż przejechał mi wózkiem z Zojdą po nodze i ubrudził mi spodnie od kolana do kostki. Także sorry memory fest, dzisiejszym wpisem chciałam tylko zaznaczyć, że ja, Gąsienicowa, poczułam w pełni wiosnę, wypełzłam w końcu z domu i mam nadzieję, że uda mi się tu bywać częściej, hej!


Spodnie: Zara. Kurtka: SH. Torebka: Reserved.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię za ten luz:) A wyglądasz ślicznie i .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te spodnie :) Od jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga i uważam, że masz świetną figurę po urodzeniu Zosi :)
    Ciekawi mnie bardzo gdzie jest ta ściana, która robi za tło na Twoich zdjęciach - zgaduję, że w Zakopanym :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dora

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale włosy to Ty masz cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie super!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog, jestem u Ciebie po raz pierwszy i wiem ze nie ostatni :) Bardzo przykuwa uwagę emblemat- jest cudowny!

    mój BLOG fashion&lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie bardzo fajne. Ja juz (chociaz dalej ejstem w ciazy) nie moge doczekac sie dnia, w ktorym zmieszcze sie w ubrania z przed ciazy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te spodnie a i Ty w super formie!

    OdpowiedzUsuń