środa, 29 kwietnia 2015

Strój dnia: Mona z kotem EVC DSGN + czerń, czerń i czerń.


Znowu wiosna i znowu łapię się na tym, że przynoszę do domu tylko czarne (i ciemne) rzeczy. Bardzo bym chciała zapałać taką miłością do pasteli czy neonów, jak do czerni, ale kiedy przymierzam daną rzecz w kilku wariantach kolorystycznych, najczęściej i tak wybieram mój ulubiony kolor. Dlatego uwaga, dziś też będzie dużo i czarno ;-)

Dzisiejszy zestaw zdecydowanie przełamuje bluzka, o której pisałam już tu: "Dobre miejsce w Zakopanem: Geek Code - najlepsze koszulki w mieście.", projekt EVC DSGN, czyli najlepsze printy w tym sezonie. Mam nadzieję, że czarna, długa marynarka nie przejadła się Wam jeszcze, bo aktualnie, przy tak cudownych temperaturach, zastępuje mi kurtki i płaszcze, no i będzie gościć tu często. Spodnie z woskowanym przodem i rozciągliwym tyłem to moje nowe odkrycie, bo mogą być zarówno eleganckie, jak również, co można zauważyć w dzisiejszym wpisie, całkiem na luzie. I kawał niezawodnego buta, i okularów z ubiegłej wyprzedaży, i finito na dziś.


Poszukuję fajnych spodni, podobnych do tych, jednak całych woskowanych lub skórzanych - ktoś, coś mi? Z góry dzięki, hej! ;-)


Bluzka: EVC DSGN (Geek Code)
Marynarka: Next
Spodnie: Zara
Okulary: H&M

 PS AAA! Zapomniałabym, a toż to wiadomość roku! Technika mnie nienawidzi, przez cały tydzień zakładałam i jest!

 INSTAGRAM
https://instagram.com/kasia.gasienicowa/

6 komentarzy:

  1. Tą bluzą świetnie ożywiłaś stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne woskowane spodnie są z MANGO
    http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/dzinsy/dzinsy-skinny-belle/?id=41000080_TN&n=1&s=prendas.tejanos&ident=0__0_1425475261278&ts=1425475261278

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy instagram zostanie odblokowany dla bezinstagramowych i bezblogowych a czytających Skalską nawet na telefonie w pracy, jak ja? Jeśli nie to zostanę zmuszona założyć insta ;D

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mega jest ta bluza! oglądam ich bluzy na showroomiehttps://www.showroom.pl/marki/893,evc-dsgn i nie wiem już którą wybrać :-D


    OdpowiedzUsuń