czwartek, 23 kwietnia 2015

WŁOSY: Ombre na długich włosach, wiosna 2015.


 Wiosna w powietrzu, wiosna w życiu i wiosna na głowie! ;-) Jeszcze nie odważyłam się zapoznać moich długich włosów z nożyczkami, jednak postanowiłam coś zmienić w tym sezonie. Jako młoda matka, stawiam przede wszystkim na wygodę z włosami, dlatego najczęściej związuję je po prostu w koński ogon. Co do koloru, to zależało mi na tym, żeby nie biegać co 3 tygodnie do fryzjera, dlatego myślałam, myślałam i wymyśliłam! 
Z dotychczasowych eksperymentów kolorystycznych, zdecydowanie z największym sentymentem zawsze patrzę na ombre i co jakiś czas powracam do tej koloryzacji. Ombre, to po prostu mój kolor ;-) Cieszę się, że tym razem udało mi się zapuścić dość pokaźny kawałek moich naturalnych włosów (w końcu ostatni raz włosy malowałam ponad pół roku temu) i mam rozjaśnione tylko końce, przez co będę mieć trochę spokoju z odrostami na jakiś czas. Na jakiś czas, dopóki jakiś kolejny, cudowny kolor nie wpadnie mi w oko :P 
Póki co, oto nowa Skalska! TA - DA - DAM!

25 komentarzy:

  1. Super! Gdzie robilas ombre? I jaka cena?!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt :) i jakie piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zmiana na wiosnę ! Ombre robiłaś sama czy u fryzjera ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ombre, włosy wyglądają zdrowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety końce mam tragiczne i dobry kawał pasowałoby obciąć, jednak na razie nie mogę się przełamać ;-)

      Usuń
  5. Liczyłam na boba, no ale ombre ładne tylko końcówki mogłaś podciąć co by ładnie już wszystko wyglądało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wchodząc do fryzjera też liczyłam na boba, jednak ostatecznie nie dałam sobie podciąć ani milimetra ;-)

      Usuń
  6. Super :)
    I robiłaś je w okolicach NS czy w Zakopanem?
    Szukam dobrego fryzjera na wakacje na ślub, właśnie w okolicach NS i ciężko... a Tobie włoski piękne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ale teraz napisz ten cudowny przepis na tak długie włosy, jestem pod wrażeniem tak szybko Ci rosną włosy? czy ten czas tak szybko leci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i rosną szybko, i nie podcinam, i ten czas też leci ;-)

      Usuń
  8. Cudny efekt :) Sama mam ombre i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się to prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. absolutnie wyszło genialnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka objętość z natury czy wspomagasz je odpowiednia pielęgnacją ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają teraz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy! Też podoba mi się ombre, ale jakoś nie mogę się przekonać do farbowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń