sobota, 16 maja 2015

30 Days Challenge: Dzień 11 - 5 moich ulubionych stylizacji.


 Victoria Tornegren - niezmiennie otwiera moją listę najlepszych stylizacji. Dziś w boyfriendach, skórze i obcasach - perfekcyjny wygląd, zakochałam się!
Jessica Alba - zdjęcie ze spaceru z dziećmi - czy jest tu jakaś kobieta, która nie chciałaby tak wyglądać na spacerze z dziećmi? ;-) Tak prosto, a tak przyjemnie - rozchorowałam się na punkcie tego płaszcza i jak tylko pojawi się w zasięgu moich oczu, żadne pieniądze nie będą grały roli!


Miranda Kerr - co raz częściej łapię się na tym, że podobają mi się białe spodnie (w ogóle znów przeżywam powrót miłości do pastelowych, jasnych kolorów), jednak muszę się przyznać, że nigdy nie miałam białych spodni u siebie w szafie. Jeszcze miesiąc ćwiczeń z boską Mel B (za której podesłanie mi na facebooku powinnam podziękować właśnie Wam) i może przełamię się i kupię ;-)
Chrissy Teigen - all black to jest to, co uwielbiam i mam zawsze na pierwszym miejscu. Do powyższej stylizacji nie mogę się doczepić, mogę jedynie się nią zachwycić.


Dzisiejszą listę zamykam elegancko, boską Cheryl - pastelowa, świeża, z wczorajszego, drugiego dnia festiwalu w Cannes. Okazuje się, że pudrowy róż od stóp do głów wcale nie musi być nudny i mdły! Gdybym tylko miała w najbliższym czasie okazję do założenia takiej sukni, na pewno wybrałabym coś w stylu powyższej ;-)


Oto moja piątka - Wasze faworyty? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz