piątek, 8 maja 2015

Przegląd strojów kąpielowych z sieciówek - lato 2015!

Do tej pory zawsze miałam albo czarne stroje kąpielowe (kupowane w wersji hurtowej), albo białe (oczywiście na jeden sezon, bo piaskiem i cudowną wodą zajeżdżałam je na śmierć). W ubiegłym roku zamarzył mi się model w kolorze morelowym/koralowym i naprawdę, ale to naprawdę nigdzie nie mogłam znaleźć fajnego - albo nie było wcale, albo był taki fason, że pożal się Boże. W tym roku zabrałam się wcześniej za poszukiwanie idealnego stroju kąpielowego i natknęłam się w Internecie na kilka naprawdę fajnych! No a skoro mi się bardzo spodobały, postanowiłam podzielić się nimi z Wami, a może akurat kogoś zainspiruję ;-) 
Poniżej stroje kąpielowe z ogólnodostępnych sieciówek, przegląd akurat tych modeli, które mi wpadły w oko - dużo mojego ulubionego, letniego koloru, trochę falbanek i frędzli, zresztą... sami zobaczcie ;-)


Podsumowując, wydaje mi się, że zanim zachwycicie się danym modelem w sklepie, porównajcie go  z innymi w sąsiednich sieciówkach, ponieważ niektóre modele są prawie identyczne, a cenowo różnią się znacząco. Podsumowując drugi raz, myślę, że nie będę miała w tym roku problemu z kupieniem stroju kąpielowego w kolorze koralowym ;-) A Wasze faworyty w kolorach i fasonach na wakacje 2015?

6 komentarzy:

  1. Waśnie szukam jakiegoś stroju na lato 2015 i troszkę mi ułatwiłaś pracę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mają genialne kolorki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trudno się zdecydować na jeden model- tyle interesujących można znaleźć w sklepach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. do postu z fb: jakie dokumenty od ciebie wymagają? jest ich aż tyle? jestem ciekawa bo niedlugo bede się o nie tez starala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jest tego baaardzo dużo, a ja zaczęłam szukać w internecie i po prostu się pogubiłam, spisując nawet wszystko na kartce. w przyszłym tygodniu idę do źródła po wykaz dokumentów, więc jeśli zostawisz swój mail, to jak będę wiedzieć dokładnie, to podeślę ;-)

      Usuń
  5. Piękne stroje, zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń