niedziela, 24 maja 2015

Strój dnia: Długi, beżowy kardigan + białe spodnie w bulldogi by Zara.


Zdziwię jeszcze kogoś, jak powiem, że sweter i spodnie kupiłam łącznie za niecałą dyszkę w secondhandzie? Nie ukrywam, udało mi się, choć spodnie to kolejna rzecz, która została odrzucona na moich oczach przez panią, która głośno wyraziła swoje zdanie na temat tych "już nie mają co drukować na gaciach?!" spodni. Sweter jest nieco za luźny, jednak idealny na takie pochmurne i chłodniejsze dni, jak dziś. W dzisiejszym zestawie chcę zwrócić uwagę na buty - pierwszy raz kupiłam buty nie na szpilce, a słupku. Chyba w końcu dorosłam do stawiania nie na ilość, a jakość w butach i zakupiłam czarne, skórzane klasyki w Kazar. Jak przystało na moje standardowe określenie większości moich butów, są cudowne :P bardzo wycięte, bardzo wysokie, i jednocześnie bardzo wygodne. Całość dopełniam złotym zegarkiem i okularami (bo to spacerro z Zojdą i malować mi się nie chciało o.) Enjoy, enjoy, enjoy!


sweter i spodnie: Zara. | buty: Kazar.

14 komentarzy:

  1. Dla mnie buty z Kazara sa mega niewygodne;((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko na te Twoje włosiary nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl pisania... stylizacja jest super ...moze to banalne co powiem ale jak czytam Twoje posty od razu poprawia mi sie humor ;):p ok koniec wazeliny ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. okropna długość swetra :( !!! wygląda niekorzystnie. jak szlafrok na porodówce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrowienia dla porodówek z takimi szlafrokami :D

      Usuń
  5. Spodnie są genialne, a cena za którą je kupiłaś o jaa ciee, niezła farciara :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie genialne, najchętniej bym Ci je ściągnęła i uciekła :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie, buty, top (?), zegarek i nawet kolor swetra i jego długość ok - ale za te rękawy to ukatrupić :D wyglądają absolutnie beznadziejnie i psują całą stylizację :( nie można czegoś z nimi zrobić? Przerobić jakoś?

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne spodnie i ten sweter <3
    uwielbiam takie długie otulacze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi tam akurat ten sweter się podoba; -)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja the same spondee kill lat temp w zarze za chyba 200 zł kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń