niedziela, 11 października 2015

Instagram mix - wrzesień/październik 2015!


JA, JA i JA.


Zonia!


DUET ROKU.


LOVE.


WŁOSY: Fryzura pięciominutówka. | Zmiany, zmiany. | Kauteryzacja - moja jesienna rekonstrukcja włosa.


NEW IN: DeeZee. | Górale, że hej! | DIY. | Słoń Torbalski.


DOBRE MIEJSCE W ZAKOPANEM: Cafe Tygodnik Podhalański (niezmiennie). | Trattoria Adamo (niezmiennie). | Meta Seta Galareta (niezmiennie).

Reszta jak zwykle na Instagramie:

https://instagram.com/kasia.gasienicowa/

7 komentarzy:

  1. I love this blog. The kiddos are cute.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny post poproszę z instrukcją, jak zrobić fryzurę pięciominutówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś jedną z tych niewielu osób, którym dobrze jest w każdym kolorze włosów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie mixy w pościakach, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że umieściłaś tutaj zdjęcie z torbą od słonia torbalskiego- czy mogłabyś mi napisać jak się ona sprawuje po kilku miesiącach noszenia? Zakochałam się w nich podczas przeszukiwania strony https://showroom.pl i poważnie zastanawiam się nad zakupem, ale nie wiem o nich za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona po miesiącach noszenia jest wciąż w stanie idealnym, a naprawdę dużo z niej korzystam. szczerze mogę ja polecić ;-)

      Usuń