poniedziałek, 5 października 2015

WŁOSY: Semi Di Lino Reconstruction by Alfaparf Milano, czyli zabieg kauteryzacji w domu.

Jak wspominałam w ostatnim poście, czekałam, czekałam i doczekałam się na kuriera z moimi zabawkami i mogę zaczynać jesienną regenerację włosów ;-) Oto wykładam przed Wami zestaw, dzięki któremu szybko i dosadnie poprawicie kondycję swoich włosów, wykonacie profesjonalny zabieg fryzjerski same w domu, a ja pokażę Wam, jak to wszystko zrobić. Ale od początku.


Najpierw piguła niezbędnej teorii, dosłownie dwa zdania:
Kauteryzacja to program biorekonstrukcji włosów olejem bambusowym, zamykanym termicznie we włosie. Ekstrakty roślinne z pędów bambusa, w połączeniu z dużą ilością hydrolizowanych protein oraz z olejkami naturalnymi, wnikającymi do najgłębszych warstw włosa, wpływają na jego głęboką strukturę. 

Do zabawy z kauteryzacją, tak naprawdę wystarczy sam olej (KLIK) i prostownica, jednak wiadomo, im więcej kosmetyków z tej serii użyjecie, tym zabieg będzie profesjonalniejszy, a efekt na pewno lepszy (wszystkie kosmetyki, które możecie wykorzystać do tego zabiegu podsyłam Wam tu: KLIK). 
W salonie używałam wszystkich kosmetyków, robiąc sobie kauteryzację w domu używałam samego oleju, jednak tym razem będę używać trzech rzeczy: oleju (KLIK), lotionu (KLIK) i maski (KLIK).


I teraz zaczyna się zabawa - w zależności od stopnia zniszczenia włosów i dostępności kosmetyków, zabiegi dzielimy na:

KAUTERYZACJA (Na zimno) 20 minut (Rekonstrukcja włosów słabych i bardzo zniszczonych)
Krok 1: Umyj włosy szamponem regenerującym i spłucz włosy.
Krok 2: Nałóż olej do kauteryzacji na włosy, wmasuj na całej długości aż po końce. Pozostaw na 5 – 10 minut pod sauną parową a następnie dokładnie spłucz.
Krok 3: Umyj włosy szamponem regenerującym i spłucz włosy.
Krok 4: Nałóż na włosy maskę regenerującą, wmasuj na część środkową włosów aż po końce. Pozostaw na 5 minut a następnie dokładnie spłucz
(zamiast maski możesz użyć też koncentratu proteinowego).   
Krok 5: Dwufazowy spray regenerujący nałóż na środek włosów i końce, a następnie rozpocznij układanie.

KAUTERYZACJA (Termiczna) 60 minut (Rekonstrukcja włosów słabych i bardzo zniszczonych)
Krok 1: Umyj włosy szamponem regenerującym i spłucz włosy.
Krok 2: Nałóż olej do kauteryzacji na włosy, wmasuj na całej długości aż po końce, przeciągnij je prostownicą, a następnie spłucz.
Krok 3: Umyj włosy szamponem regenerującym i spłucz włosy.
Krok 4:
Nałóż maskę regenerującą od środka włosów aż po końce, pozostaw na 5 minut a następnie spłucz dokładnie ciepłą wodą (zamiast maski możesz użyć też koncentratu proteinowego).
Krok 5: Dwufazowy spray, choć prawdziwą petardą będzie użycie tu lotionu regenerującego, który w tym przypadku dopełni cały zabieg. Dla lepszego wniknięcia preparatu w strukturę włosa wmasowuj go na całej długości włosów i w ich końce. Wysusz włosy.

Ja będę zajmowała się wariantem numer dwa.


W celu uzyskania odbudowy włosów do 100% zaleca się trzy zabiegi kauteryzacji (jeden raz w tygodniu, przez trzy kolejne tygodnie). Na moją ilość włosów będę używać po dwie ampułki, więc wystarczy mi jedno opakowanie. 
Ważne! Zabieg wygładza, przygładza i ujarzmia włosy, jednak nie jest polecany dla bardzo cienkich włosów, ponieważ co prawda odżywiłyby się, jednak straciłyby również na objętości, a tego żadna posiadaczka tego typu włosów by nie chciała, prawda?

W tym tygodniu, dzięki Hairstore, zaczynam odnawiać moje włosy, i na bieżąco będę podsyłać Wam tu swoje efekty, a na końcu (czyli za jakiś miesiąc) pokażę Wam efekt przed i po.
A efekt będzie, obiecuję ;-)

7 komentarzy:

  1. O, fajnie - ceny przystępne, produkty wydajne. Czekam z niecierpliwością na efekty, hej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i moje piórka żałujemy, że nie możemy zrobić tej regeneracji! Ach, byłabym nieźle przylizana. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda:) co zatem mogą zrobic posiadaczka cienkich włosów?

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę nie na temat, czy śledzę twojego insta i chciałam zapytać o Zosię, jak wyglądają jej drzemki w ciągu dnia? I ile trwają?

    OdpowiedzUsuń
  5. namówiłas mnie i własnie zamówiłam:) Zastanawiam się tylko czy po naalozeniu olejku prostowac mokre włosy???

    OdpowiedzUsuń