czwartek, 1 października 2015

Włosy: Ze złotego blondu na orzechowy brąz (Joanna Multi Cream 39), czyli czas na jesienne zmiany.

Nadszedł październik, czas na zmiany ;-) To był chyba najszybszy epizod z blondem w moim życiu, jednak przyznam szczerze, że tym razem czułam się w nim naprawdę źle. Do tego doszły długie przebywania na słońcu, woda morska i inne cuda wianki i moje włosy wysuszyły się do granic możliwości. Październik jest tym miesiącem, kiedy żegnamy się powoli z palącym słońcem, ale jeszcze nie witamy gniotących czapek, dlatego właśnie ten miesiąc uważam za najlepszy dla regeneracji włosów. U mnie zaczynam oczywiście od spektakularnych zmian, jak zawsze ;-)


Ostatnim kolorem, jaki kładłam na włosach, był złoty blond, który wypłowiał przez ostatni miesiąc, a kiedy doszedł do tego dwu centymetrowy odrost, powiedziałam basta! Lubię konkretne brązy jesienią, do tego zawsze uważam, że z brązem jest dużo mniej zabawy niż z blondem w pielęgnacji (gaaad, jaka leniwa się zrobiłam), dlatego wpadłam jak diabeł tasmański do drogerii i chwyciłam pierwszą farbę z brązem - tani cud z Joanny, z ładną panią na okładce. Po dwóch godzinach walki w łazience, od dziś wyglądam tak:


I kurde blaszka, podoba mi się ten cud z Joanny, choć wiem, że po kilku myciach, połowa wypłynie z moich przesuszonych włosów. Póki co, będę chwalić i wielbić brąz przez najbliższe, jesienne i zimowe miesiące, a na wiosnę zobaczymy ;-)

PS Zmiana koloru to pierwszy etap jesiennych zmian, teraz zamierzam skupić się na krótkiej i dosadnej regeneracji włosów. 3 lata temu pracowałam w Rzeszowie w salonie (tak, to już 3 lata), i wtedy też pisałam Wam o cudzie kauteryzacji olejem bambusowym, cudzie, którym odnowiłam włosy nie tylko sobie, ale też wielu innym kobietom. Lada dzień przyjedzie do mnie kurier z zabawkami i pokażę Wam, tym razem na sobie, nie tylko w teorii, jak wykonać taki zabieg, gdzie dostać kosmetyki i jak wygląda efekt takiego zabiegu. Wszystko, jak tylko dojadą zabawki do Skalskiej ;-) Tymczasem zapraszam na instagram:

https://instagram.com/kasia.gasienicowa/

6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Bardzo fajny kolor wyszedł! 4 opakowania?

    OdpowiedzUsuń
  2. Że nie jestem aż tak wtajemniczona jesteś fryzjerką z zawodu? ;)


    Kaśka

    OdpowiedzUsuń