czwartek, 28 stycznia 2016

Paznokcie: Semilac 032 - Biscuit.

Tydzień temu pisałam Wam, że czuję się mega opóźniona w temacie Semilaca, teraz zmieniam hybrydę co tydzień, żeby przetestować moje kolory. A tak całkiem na serio, dziękuję za wszystkie rady, dotyczące pielęgnacji skórek - jest już o niebo lepiej, a nawet mały paznokieć zaczyna wyglądać! ;-)


Dziś na tapecie 032 Biscuit, fantastyczny mleczak, wpadający delikatnie w róż. Naczytałam się, że będzie słabo krył i brudził się, jednak powiem Wam, że dziś mam dwie zwykłe, cienkie warstwy, tak samo jak przy poprzednim 083 i w zupełności mi to wystarcza. Osobiście uważam, że dobrze kryje, albo znów jakimś cudem udało mi się :P Co do brudzenia, to wypowiem się przy kolejnej zmianie.


Dalej pracuję nad skórkami, wcieram w nie wszytko, co podesłaliście mi blogiem i instagramem, mały paznokieć przytrzaśnięty drzwiami wciąż rośnie, więc na te dwie rzeczy musicie jeszcze chwilę przymknąć oko ;-)


Kolor super! Na pewno często będę do niego wracać.


Wszystkie zdjęcia są bez obróbek i filtrów, żeby dokładnie oddać kolor.

https://www.instagram.com/kasia.gasienicowa/

8 komentarzy:

  1. Również go posiadam, tak jak Burgundy wine :D Fajny ten mleczak, bardzo podoba mi się na cudzych paznokciach ale sama nieczęsto do niego wracam. Faktycznie, brudzi się po dłuższym czasie ale to też zależy od tego co się akurat robi w ciągu tygodnia. Ubolewam, że trochę są drogie te Semilacki, a szkoda, bo chętnie powiększyłabym hybrydową rodzinkę. :)

    Pozdrawiam Cię Kasiu,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    PODOBA MI SIĘ KOLOR!
    SAMA CHĘTNIE BYM SIĘ SKUSIŁA!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor, też robię paznokcie hybrydowe, muszę zakupić kilka lakierów z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie, po prostu przepiękne :*

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzięki Tobie skusiłm się na ten kolor u kosmetyczki! Teraz mogę to napisać Kocham Cie za to! Możesz podejrzeć mój efekt na moim insta martadamps Pozdro z Pomorza ;*

    OdpowiedzUsuń