czwartek, 21 stycznia 2016

Paznokcie: Semilac 083 - Burgundy Wine.

2 miliony wyświetleń bloga to zdecydowanie najlepszy prezent, jaki mogłam od Was dostać na ten Nowy Rok! Dziękuję! ;-)


Matka Polka w Nowy Rok skończyła 27 lat (tak, tak, tak), postanowiła wrócić do pracy, dziecko oddać do żłobka, kupić sobie samochód, i w ogóle zacząć więcej inwestować w siebie, nie tylko poświęcać się bezgranicznie dla innych. Matka Polka ma, jak co roku, milion małych postanowień noworocznych i jedno wielkie, bo małe motywują, a na spełnienie dużego ma zawsze największe ciśnienie i zawsze go spełnia. Dwa lata temu moim postanowieniem była Zocha, rok temu remont domu i fajne wakacje, dziś też mam, ale czy się spełni, okaże się w styczniu ;-)

Ale jak zwykle zaczynam o dupie-marynie zamiast pisać to, z czym tu przyszłam. 

Czuję się mega opóźniona - mam wrażenie, że tylko ja do tej pory żyłam bez Semilaca! Trudno, czasu nie cofnę, ale zacznę nadrabiać - na Instagramie od jakiegoś czasu mogliście zobaczyć moje "wielkie" dylematy nad kolorami, bo wszystkie, absolutnie wszystkie wydają mi się cudowne. Postanowiłam na początek nie szaleć i zamówiłam dwa kolory, które pokryły się z Waszymi opiniami - 083 i 032. Dziś, jak zobaczycie, w roli głównej 083.


Kolor kameleon (choć słyszałam, że wiele takich w gamie Semilaca) - w świetle dziennym ma fioletowy połysk i wygląda, jak ciemny fiolet, wieczorem połyskuje na czerwono i wygląda jak rasowy burgund. Żywy przykład - zdjęcie powyżej i poniżej.


Uzyskanie jednolitego koloru, to u mnie dwie cienkie warstwy. I finito. Jak na pierwszy raz, to dla mnie jest to kolor mistrz, polecam.

PS Skórki mi płaczą, bo tak je powycinałam - dajcie mi jakieś cuda w komentarzach na ich regenerację. Z góry pięknie dziękuję, hej.


https://www.instagram.com/kasia.gasienicowa/

11 komentarzy:

  1. Wit.E działa cuda na skórki, ale oliwa z oliwek żeby nawilżyć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że nie na temat...ale nie mam insta, więc zostawiam komentarz tutaj. Ta odżywka marion jest zajebista, no działa cuda:D zwykle suszę włosy na szczotkę i czasem prostuje, żeby móc jakoś wyglądać a dziś po użyciu odżywki wysuszyłam je tylko suszarką i o dziwo stwierdziłam, że mogłabym nawet wyjść tak do ludzi:D zero szopy. Także Kasiu dziękuję, że ją pokazałaś:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszy naturalny środek NA WSZYSTKO (!!!) to olej kokosowy. Polecam też do skórek. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie śliwkowe paznokcie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ten kolor ma drobinki brokatu? Kupiłam go ostatnio i właśnie użyłam pierwszy raz i pojawia mi się brokat...

    OdpowiedzUsuń