czwartek, 18 lutego 2016

MY HOME: Ściana ze zdjęciami (DIY).


Zacznę od zażalenia ;-) Czy wiecie, ile kosztuje wywołanie zdjęcia u fotografa? Nie wywoływałam zdjęć od dobrych 6/7 lat (no bo tak, mam wszystko na komputerze, i wiem, że wszystko jednym ruchem mogę stracić), ostatnio w ciemno zaniosłam 100 zdjęć Zośki do wywołania, a kiedy usłyszałam cenę 130 zł przy odbiorze, myślałam, że osiwieję! Nie wiem dlaczego wydawało mi się, że wywołanie kosztuje około 20 groszy za sztukę, nie wiem skąd mi się to w głowie wzięło, ale jako odrodzona maniaczka zdjęć "tradycyjnych" uznałam, że to trochę przegięcie.


Potem przyszedł czas na remonty w domu, kiedy to postanowiłam, że na szarej ścianie będzie mnóstwo zdjęć w ramkach. Omijając szerokim łukiem salony fotograficzne, postanowiłam popytać i pogrzebać w temacie i okazało się, że wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby taką ścianę zrobić! Z pomocą przychodzą takie strony jak Foto4U, gdzie przesyłam pliki, wybieram rodzaje i rozmiary zdjęć, a na końcu zdjęcia przywozi mi kurier do samego domu - dla mnie, zabieganej matki polki jest to wyjście idealne. No i ceny, sami sobie porównajcie - Foto4U cennik.


Ramki, ramki, ramki. Dziękuję, że podpowiedzieliście mi Jysk, bo choć mam kawałek do najbliższego punktu, to kilka fajnych ramek już wyniosłam. Cieszę się, że otworzyli Pepco w Zakopanem, bo wybór też jest fajny. Oczywiście moja niezawodna Ikea jest na końcu listy, ale ostatni zawsze u mnie pierwsi ;-) Zaczynam mieć problem z tym, że ostatnio spotykam za dużo cytatów w ramkach i mam już sporą kolekcję (większość wrzucam na Instagram i zapewne już widzieliście), ale nie da się ich powiesić więcej niż dwa na jednej ścianie, bo odwraca to uwagę od zdjęć. Czekam na nowe zdjęcia, żeby wypełniły mi całą ścianę, końcowy efekt pokażę, jak wszystko zawiśnie na swoim miejscu. Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Ja polecam aplikacje Pstrykamy, można wywołać zdjęcia z telefonu czy kompa bez wychodzenia z domu bo przysyłają nam je pocztą co jest też fajnym rozwiązaniem na prezent np na dzień babci gdy mieszka ona daleko od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam empikfoto :) Sama jestem maniaczką fotek i średnio co pół roku wywołuję ok. 1 tys zdjęć i średnio przy promocjach wychodzi poniżej 20 gr za sztukę :)
    PS. Podkradam fason sukni ślubnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś nakupowałam ramek w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze wywołuje w Rossmannie albo w Empiku jak są promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmannie też raz wywołałam, muszę jeszcze sprawdzić Empik ;-)

      Usuń
  5. Kasiu mam pytanie, w którym tygodniu ciąży byłaś gdy brałaś ślub? Jak sie czułaś podczas wesela. Właśnie dowiedziałam się, że jestem w ciąży, prawdopodobnie 3 tydzień, ale za 3 miesiące mam ślub (bedzie wtedy to początek 4 miesiąca) jestem przerażona, czy na tym etapie ciąży mocno widać brzuszek, mam już kupioną suknię, która miała być półtora miesiąca przed dopasowana jest odrobine na luźna na wysokości pasa i brzucha, do zwężenia ok. 2 cm, boje się, że nie zmieszcze się w nią. jeszcze bardziej boje się, że bede się źle czuć. Nie wiem co robić....
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba w trzecim miesiącu, o ile dobrze liczę ;-) przez te trzy miesiące czułam się fatalnie, w dzień wesela wszystko przeszło i bawiłam się do samego końca. suknię miałam zamówioną zanim zaszłam w ciążę, ale z racji, że planowałam Zochę, suknia była z tyłu wiązana, dopasowywana, choć okazało się, że nie było mi to wtedy jeszcze potrzebne (gorzej z sesją, miesiąc później).

    PS w trzecim tygodniu nie da się wykazać ciąży ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo zabuliłaś za zdjęcia ;) ja zamawiam przez Internet, drukowanie wynosi 29gr za sztukę zdjęcia formatu 10x15 i przesyłka gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo zabuliłaś za zdjęcia ;) ja zamawiam przez Internet, drukowanie wynosi 29gr za sztukę zdjęcia formatu 10x15 i przesyłka gratis :)

    OdpowiedzUsuń