czwartek, 25 lutego 2016

PAZNOKCIE: Semilac 042 Neon Raspberry.


Neon Raspberry kupiłam, szukając czegoś między różem i koralem, ale jak to u mnie bywa, musiał to być kolor z petardą ;-) Kiedy wpisałam w google grafika 042 (zawsze przed zakupem tak sprawdzam kolory, bo mogę wtedy zobaczyć tak zwane "real foto" na paznokciach różnych dziewczyn, nie tylko na komputerowej propozycji reklamującej lakier) myślałam, że coś źle wpisałam - na każdym zdjęciu ten kolor wyglądał inaczej (sami sprawdźcie)! Zakochałam się jednak w jednej propozycji, do tego ślubnej (ach, żałuję, że to już za mną) i kupiłam. Kiedy pomalowałam, okazało się, że... nie ma efektu "wow"! Być może przez to, że zastąpiłam nim moje ulubione czerwone paznokcie, ale nie chciałam drugi raz pod rząd tego samego koloru. Gdybym wtedy pisała ten post, zapewne inny przekaz byście tu czytali. Po tygodniu jednak zakochałam się w nim i wczoraj nałożyłam go drugi raz pod rząd, co jeszcze mi się nie zdarzyło z żadnym lakierem ;-). Stąd też dzisiejszy post ze śmiałym poleceniem Wam koloru 042 Neon Raspberry.


Kolor jest cudowny w naturalnym świetle (taki, jak na powyższych zdjęciach), w sztucznym świetle wpada w pomarańcz (zdjęcia poniżej), którego nienawidzę, a w ultrafiolecie jest takim neonem, że oślepia. Powtórzę się po raz kolejny - oto następny Semilac kameleon. Trudno go nawet dobrze uchwycić aparatem, dopiero telefonem udało mi się, dlatego przepraszam za jakość zdjęć , ale dzięki temu mogę pokazać, jak wygląda w stu procentach.


PS Jeśli myślicie, że mój mały paznokieć w końcu dogonił resztę (dla niewtajemniczonych dodam, że mam problem z małym paznokciem, który łamie mi się za każdym razem, jak tylko minimalnie odrośnie), to nie łudźcie się - wczoraj spektakularnie złamał się i nie wytrzymałam, w ruch musiał pójść żel ;-)

PS2 Hybrydę stosuję od 1,5 miesiąca i powiem Wam, że NIGDY nie miałam takich paznokci! Dla porównania:


Miłego dnia! ;-)

Poprzednie kolory:
http://kasia-skalska.blogspot.com/2016/01/paznokcie-semilac-083-burgundy-wine.html

http://kasia-skalska.blogspot.com/2016/01/paznokcie-semilac-032-biscuit_28.html

http://kasia-skalska.blogspot.com/2016/02/paznokcie-semilac-027-intense-red-czyli_7.html

10 komentarzy:

  1. Kolorek genialny :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny choć ja neony tylko letnia porą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zebrałam się i ja i zamówiłam zestaw. Znaczy - skleciłam zestaw: lampa semilac, dwa lakiery (polecam 056 - pięęęękny pastelowoblady róż!!), aceton, cleaner, bazę zwykłą (przeczytałam złe opinie o witaminowej) i top coat no wipe - robi robotę!! Przed chwilą zrobiłam swoje pierwsze hybrydki - najpierw zapomniałam o przemyciu cleanerem i baze zmywałam :D później dotknęłam gdzieś pazurem i się coś tam przyczepiło, a ja utrwaliłam, ale prawie nie widać ;) a i przy utrwalaniu bazy w lampie muszka się przyczepiła hje hje, mpoooje przygody ;) oczywiście nie obyło się bez zalanych ciut ciut skórek, ale przede wszystkim bazą, nie kolorem, przy dwóch pazurkach, ale efekt całkiem całkiem. Nawet od razu wzorek walnęłam (czekam na pyłek do syrenki!) - koroneczkrzę na palcach serdecznych. Ogólnie aplikacja banalna... tylko trudno uwierzyć, że paznokcie "już" suche :) Czekam, aby ocenić ich trwałość i już mam upatrzone ze 4 nowe kolorki (tylko ta cena...) i kilka wzorów (azteckie, ombre... ech ech ech :)! ).

    Co do tego koloru - iście letni, jak dla mnie, no i wiosenny trochę :) tyle w nim energii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się wahałam nad tym kolorem, ostatecznie kupiłam elegant rasberry semilaca, ale na ten chyba też się skuszę, kiedy tylko przyjdzie wiosna. :) Też byłam w szoku, bo do tej pory kruche i łamliwe paznokcie pod hybrydką rosną jak szalone :) mam już swój własny zestaw semilaca od ponad pół roku i zbieram cały czas nowe kolory. :) Dopiero pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga, ale na pewno jeszcze tu będę, pozdrawiam! (PS: pisze się "z rzędu", nie "pod rząd" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. :-) Wspaniałe paznokcie. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJKA DZIEWCZYNY :>, mam problem z hybrydami!! zachęcona pozytywnymi opiniami o lakierach hybrydowych semilac zkupiłam na allegro lampę led 9W i dwa lakiery semilac , beze i top 2 w 1 oraz odtłuszczacz i aceton semilac, no cóz zrobiłam sobie paznokcie i nic mi się nie trzyma po dniu cały lakier ze wszytskich paznokci odchodzi płatami jestem mega rozczarowana!!, aby się upewnić nałozyłam lakier moim znajomym i ku mojemu zdziwieniu u nich tez lakier odchodził płatami, lakier jest taki jak sylikon i można zrywac go z paznokci. Na lakierach, bazie i topie data ważności jest do 2018 r. czy możliwe jest to ze lampa jest popsuta ??? Proszę o pomoc Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz 2w 1 czyli baze z topem w jednym to wlasnie tu jest przyczyna.Ja tak mialam a od kiedy mam baze i top osobno spokojnie przez 3 tygodnie a nawet i dluzej wytrzymuja.

      Usuń
  7. to wina 2w1 baza i top razem to zły pomysł

    OdpowiedzUsuń