środa, 20 lipca 2016

New in: Najśwarniejsza para butów w mojej szafie, czyli moje pierwsze góralskie szpilki!


 Nie powinnam pisać tu, że taka ze mnie góralka, jak z koziej dupy trąba, bo i męża mam górala, i mieszkam w Zakopanem już cztery lata, i tutejszy folklor ubóstwiam, ale choć ubóstwiam, to w całym stroju góralskim siebie nie widzę. Aczkolwiek, nigdy nie mówię nigdy - już nie raz, nie dwa, a kilkadziesiąt razy w moim życiu miało być nigdy, a przesiąkło na zawsze ;-)  Dziś mam dla Was zdjęcia butów, w których aktualnie kocham się na zabój. Mieszanka podhalańskich wzorów i współczesnego wzornictwa - poznajcie markę Śwarne Buty! Jeśli szukacie podhalańskiego Louboutina, nie znajdziecie lepszego adresu ;-)

Ale trochę o Śwarnych Butach. Robią każdy model na zamówienie - po raz pierwszy w życiu ktoś ściągnął z mojej stopy konkretne wymiary, przez co dostałam buty idealnie skrojone, nie musiałam się na wstępie martwić, czy nie za ciasne, czy trzeba będzie rozchodzić. Po zmierzeniu stopy dowiedziałam się, że będzie to rozmiar 37, co już wprowadziło mnie w panikę, bo ZAWSZE zamawiam rozmiar 38, ale okazało się, że znów po prostu się nie znam i powinnam bardziej zdawać się i ufać ludziom ;-) Buty są skórzane, więc najlepszej jakości, obcasy wysokie i niskie - sami sprawdźcie asortyment, link podsyłam Wam na dole wpisu. Najpierw wybrałam TEN model, jednak czegoś mi w nim brakowało (nie wiem, chyba ten przeplatany rzemyk nie do końca mi pasował, wydawało mi się, że nadaje ciężkości butom, a w połączeniu z moją "mocną" nogą nie tworzyłby dobrego efektu), co najwidoczniej doskonale i intuicyjnie dało się wyczuć, bo zaproponowano, że zrobią mi model delikatniejszy, bez rzemyka. No i oto on, strzał w dziesiątkę! Moje pierwsze, idealne, śwarne szpilki! ;-)


Wydaje mi się, że jest to model na tyle góralski, że nikt nie przejdzie obok nich obojętnie i nie będzie miał problemu z przypisaniem ich do podhalańskiego folkloru, oraz na tyle niegóralski, że idealnie będzie mi pasował do spodni rurek i skórzanej ramoneski, co zobaczycie tu już niebawem ;-)


Mój cudowny model znajdziecie tu - KLIK.
A Śwarne Buty: WWW | FB | INSTAGRAM

10 komentarzy:

  1. a jaka jest cena tego cuda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod każdym modelem na stronie jest cena ;-)

      Usuń
  2. na pewno są mega wygodne ;-) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Fajnie, że ktoś wziął się za promowanie naszych pięknych wzorów. Marzeniem byłoby, gdyby stały się hitem na całym świecie. o ile już nie są...;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczył mnie fakt, że miara zdejmowana jest bezpośrednio ze stopy klientki. To rewelacyjny pomysł. Ja jako rodowita góralka też jestem nimi urzeczona. Póki co zdecydowałabym się na Góralskie Sandały (http://bit.ly/2a2Dz9Y) lub Sandały Rozalia (http://bit.ly/2axb2HP).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można takie zakupić? Proszę o odpowiedź jeśli nie tutaj to prywatnie na pawel240pb@wp.pl zależy mi bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń