czwartek, 18 sierpnia 2016

DIY HOME: Biała girlanda z papierowych kwiatów / pomponów.


W przyszłym miesiącu w miejscu szarego łóżeczka stanie Zosi następne łóżko, łóżko z barierką, a nad nim planuję zawiesić baldachim, który zasłoni część tej ściany, więc nie chciałam teraz za bardzo kombinować i ozdabiać - będę dopieszczać, jak wjedzie do pokoju nowe łóżeczko. Póki jednak to się stanie, chciałam czymś ozdobić pustą ścianę, dlatego powstała girlanda a'la Skalska, czyli girlanda z papieru śniadaniowego i sznurka, która kosztowała tyle, co papier i 20 minut ;-)


Jak ją zrobić?

Musicie cofnąć się do wpisu: "DIY - Białe, salonowe drzewko ozdobne - alternatywa dla kwiatów w wazonie." i zamiast obcinać nożyczkami końce w ostry czubek, tniecie w łuk, jak płatek kwiatka. Cała reszta analogicznie.


I tak powstają pompony kwiaty, z delikatnymi płatkami, które na końcu przywiązałam do sznurka i doczepiłam do ściany.
Oto i cała filozofia dzisiejszego wpisu ;-)


Miłego dnia! Enjoy! ;-)

7 komentarzy:

  1. Super mnie sie podoba bardzo ;) wybralas juz moze dywan do pokoju? Sama szukam i jakos nie moge nic fajnego znalezc w przystepnej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie - dywan będzie chyba największą bolączką, bo nawet nie wiem, gdzie zacząć szukać ;-)

      Usuń
    2. To może dywan DIY z pomponow?

      Usuń
  2. Jak przyczepione są do ściany? Na gwoździe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, ale bardzo ładne! Sama mam zamiar w najbliższym czasie urządzić pokój Hani. Oby tylko nie urodziła się za wcześnie. :D

    OdpowiedzUsuń