środa, 17 sierpnia 2016

HOME: TOP 10, czyli moje ulubione girlandy do dziecięcego pokoju.

Z racji tego, że sprawy budowlane i remontowe w pokoju dla moich dzieciaków dobiegły końca, czas na wszelkiego rodzaju dekoracje, czyli coś, co lubię najbardziej! Całymi nocami siedzę w necie i poszukuję fajnych dodatków, dlatego oprócz tego, co kupuję czy robię, chcę Wam pokazać kilka rzeczy, w których się zakochałam.

Dziś girlandy, które znalazłam, podczas szukania najpierw samej girlandy, później inspiracji. Szukałam czegoś w odcieniach szarości, bieli, pudrowego różu i mięty, bo w tych kolorach tworzę pokój dla moich dzieciaków, oraz czegoś innego, niż trójkątne, materiałowe proporczyki. Znalazłam kilka naprawdę wspaniałych modeli, które chciałabym Wam pokazać, niech lecą dalej w świat - pod każdym zdjęciem macie link do sklepu oraz cenę, wszystko jawnie i na tacy.


1. Maylily, 119 złotych


2. Gucia Loves Kids, 65 złotych 


3. Miętowy Rower, 59,99 złotych 






Która najbardziej przypadła Wam do gustu? Dla mnie wszystkie są piękne, wszystkie powiesiłabym w pokoju moich dzieciaków, ale... nie za te pieniądze ;-) Jako maniak DIY, pokażę Wam w najbliższym czasie, jak wykonać girlandę cotton balls, z tiulowych pomponów oraz filcowych gwiazdek, a także girlandę na szydełku (no dobra, z tą ostatnią kłamię, akurat szydełko, na razie, jest dla mnie nie do opanowania i szydełkową girlandę dla Zochy zamówiłam u mojego guru DIY, mojej Mami).

W najbliższych dwóch postach pokażę Wam dwie girlandy DIY, które zrobicie z rzeczy, które macie w domu, ewentualnie zapłacicie za nie mniej niż 2 złote, a wyglądają równie fajnie ;-) Enjoy!

2 komentarze:

  1. Chyba żadna nie skradła mojego serca do tego stopnia, żebym dla niej porzuciła swoje plany własnoręcznego wykonania girlandy. :)

    OdpowiedzUsuń