piątek, 23 września 2016

PAZNOKCIE: Think Pink Babe, czyli Semilac 121 - Ruby Charm i mój nowy mostek LED.


 Choć zawsze intensywna fuksja pasowała mi do kontrastującej, wiosennej trawy, tak postanowiłam nałożyć cudowny, babski Ruby Charm na przywitanie jesieni. Jeśli ktoś szuka elektryzującego, różowego koloru, ten jest idealny. Think Pink Babe! ;-)


No i wczoraj zamieniłam moją lampę UV małym i poręcznym mostkiem ledowym, który skrócił czas robienia paznokci hybrydowych dosłownie do wypicia kawy. Dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie tego roku, a do tego kupiłam go naprawdę za grosze w pewnym miejscu online - jeśli ktoś chciałby link, chętnie podzielę się nim w mailu ;-)


 Mój Semilac w innych postach:








10 komentarzy:

  1. ciasteczkowy i winny - przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ciekawie mnie ta lampa czy może powiedzieć gdzie ja kupilas i za ile,ja tez się przymierza aby wymienić swoja lampe na mostek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko, do wykonywania manicure w domu polecamy nasz mostek LED, który jest dostępny w naszym sklepie www.semilac.eu. Jest ona bardzo poręczna, a do tego czas utwardzania jest krótszy niż w tradycyjnej lampie UV.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  3. Kasiu, dziękujemy za zaufanie do naszych lakierów :) Czekamy na Twoje inne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolorki <3 Kasiu, mogę prosić o namiary na ten mostek LED na maila, bieniek.monika89@gmail.com, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też poproszę namiary na ten mostek 😊 moje kolory ... uwielbiam ❤m.suchodolska.fabisiak@gmail.com pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Również poproszę o linka pssychoza@wp.pl pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, poproszę o info skad mostek :) wlasnie jest na etapie poszukiwań.. ajot27@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę o linka do tego cudeńka olgamag50@gmail.com

    OdpowiedzUsuń