piątek, 25 listopada 2016

Instagram MIX - listopad 2016!

CO U MNIE 
 Listopad, a właściwie jego końcówka (a właściwie od końca listopada do Nowego Roku), to u nas najbardziej imprezowy okres w roku - ja odwalam swoje imieniny i urodziny, Jędrek imieniny, a Zośka urodziny i sto tysięcy Mikołajek, Gwiazdek i Choinek. Zaczynając od tych pierwszych, mój Mąż spełnił moją wielką zachciankę, na którą nigdy nie miałam odłożonych pieniędzy, a zawsze była na mojej liście niezbędników i kupił mi stojące lustro, przez co Instagram zrobił się jeszcze bardziej narcystyczny, niż był ;-) Docelowo lustro stanie w sypialni, ale najpierw muszę pozbyć się stamtąd dzieci, więc jeszcze chwilę będzie stało w centralnym punkcie domu. Poniżej kilka moich ciążowych, ostatnich "strojów dnia", no i ostatni raz możecie popatrzeć tu na Staszka w brzuchu i mnie w dwupaku - kolejnej odsłony "2w1" nie planuję w najbliższym czasie, więc niech zostanie to tu pamiątką ;-)


CO U ZOSI
Wiecie, że za dokładny miesiąc skończy 2 lata? Dorobiła się swojego pierwszego warkocza (który gościł na jej głowie niecałe dwie minuty), prawie całe dnie spędza w okularach przeciwsłonecznych, a nawet nauczyła się robić "dziubki" do zdjęcia, więc śmiem twierdzić, że rozwija się prawidłowo, jak na swój wiek :P


DIY, CZYLI ZRÓB TO SAM!
Hardkorowa zachcianka ciążowa Skalskiej, czyli 100 babeczek, do pochłonięcia na raz.
Ciasto: poszukać w internetach "kruche babeczki".
Reszta: ulubiony dżem owocowy + serek mascarpone zmiksowany ze śmietanką 30% i cukrem waniliowym + bita śmietana + orzechy i kakao do posypania całości.
SMACZNEGO! ;-)


KOSMETYKI I PAZNOKCIE ORAZ INNE NOWOŚCI
Niestety mój iphone dalej leży i kwiczy - dziś pieniądze na wymienienie ekranu (który już wymieniam kilka miesięcy) wydałam bezsensownie u Doktorka (dzięki, Stanley!), dlatego jeszcze chwilę będę straszyć tą piękną jakością niektórych zdjęć. Jak tylko go naprawię, na pewno zauważycie różnicę, a ja w końcu pokażę Wam, jak piękne są matowe odcienie Mary Jo K i Koko K z Kylie Cosmetics, kolejnej mojej, ciążowej zachcianki. Na razie musicie uwierzyć mi na słowo, że jest to najpiękniejsza, matowa czerwień, jaką do tej pory miałam! ;-)
Lubicie DeeZee? Ja uwielbiam, a częste promocje (tak jak tu, -40% i darmową wysyłkę) uwielbiam. Jak przystało na ciężarną, mieszkającą w Zakopanem, aktualnie tuż przed zimą, nabyłam dwie piękne pary adekwatnego do wszystkiego w/w obuwia ;-)


OGŁOSZENIA PARAFIALNE Z ZAKOPANEGO!
W tym miesiącu była już piękna zima i piękna jesień, piękne, typowe góralki przyszły na świat, piękne golasy opanowały Krupówki, więc ze spokojem stwierdzam, że to kolejny miesiąc bez zmian, wszystko ok!


ULUBIONE ZDJĘCIE MIESIĄCA!
Moja Jędrula! Bo ma imieniny zaraz po mnie, bo teraz, kiedy ja mam naprawdę drażliwy i zły czas, staje na wysokości zadania i sprowadza mnie do parteru, bo kocham go fest!


Zapraszam na INSTAGRAM  

  
PS Dzisiaj Kasie imieninują, więc każdej Kasi życzę dziś miłego dnia! ;-)

3 komentarze:

  1. aż dziw, że ja cię jeszcze nie obserwuję na instagramie ;) lecę nadrobić!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze te foteczki przed lusterkiem ;) Ja również za chwilę wchodzę na insta i zaczynam Cię obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to tyle ciastek, normalna dawka i to w ciąży nie jestem :) Tak wiem to straszne .... I to zdjęcie miesiąca naprawdę bardzo dobre. !

    OdpowiedzUsuń