czwartek, 8 grudnia 2016

Poznajcie Stasia!


Staś, urodzony 2 grudnia 2016, o godzinie 6:30, 4000 gramów w 57 centymetrach, hej!

Pisałam już, że choć drugi poród trwał ekspresowe 3 godziny (patrząc na poprzedni, który trwał 22), tak ten był dla mnie sto razy gorszy, ale czuję się po nim o wiele lepiej, normalnie jak nówka sztuka! ;-) Stasiek zdrowy, ciężki (tak tak, możecie współczuć), w nocy śpiący, w dzień płaczący, Zojda w ogólnym szoku, ale wózkiem z bratem ronda po domu już robi, więc wszystko wraca do normy.

Zapraszam na INSTAGRAM, gdzie jesteśmy na bieżąco ;-) 

7 komentarzy:

  1. Kasiu,zostalas przy starym wozku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje!!!!!!!!!! - to po pierwsze.
    Po drugie, z zupełnie innej beczki: kiedyś, za Twoim blogowym poleceniem kupiłam podkład Lirene Intensive Cover i byłam mu wierna chyba z 3 lata, do tego stopnia, że jak przestali produkować wykupowałam wszystkie resztki z internetowych/allegrowych drogerii. Ale teraz nie ma nigdzie. HELP! Co teraz stosujesz?

    /h.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze - wielkie gratulacje!!!!!!! Staś jest piękny.
    Po drugie, z zupełnie innej beczki - kiedyś zadałam Ci tu pytanie o podkład i poleciłaś Lirene Intensive Cover. Byłam mu wierna przez niemal 3 lata, ale jak pewnie wiesz przestali go produkować. Przez ostatnie pół roku wykupywalam wszystkie resztki z internetowych i allegrowych drogerii, ale teraz nie mogę go nigdzie znaleźć... Help! Podpowiedz: co teraz używasz?

    /h.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - wielkie gratulacje!!!!!!! Staś jest piękny.
    Po drugie, z zupełnie innej beczki - kiedyś zadałam Ci tu pytanie o podkład i poleciłaś Lirene Intensive Cover. Byłam mu wierna przez niemal 3 lata, ale jak pewnie wiesz przestali go produkować. Przez ostatnie pół roku wykupywalam wszystkie resztki z internetowych i allegrowych drogerii, ale teraz nie mogę go nigdzie znaleźć... Help! Podpowiedz: co teraz używasz?

    /h.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze - wielkie gratulacje!!!!!!! Staś jest piękny.
    Po drugie, z zupełnie innej beczki - kiedyś zadałam Ci tu pytanie o podkład i poleciłaś Lirene Intensive Cover. Byłam mu wierna przez niemal 3 lata, ale jak pewnie wiesz przestali go produkować. Przez ostatnie pół roku wykupywalam wszystkie resztki z internetowych i allegrowych drogerii, ale teraz nie mogę go nigdzie znaleźć... Help! Podpowiedz: co teraz używasz?

    /h.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj Aleks mial udentyko wymiary i wage.ur 28.09.2016 😍 gratki dla Ciebie bo wiem co to znaczy wyprzec takiego klocuszka.

    OdpowiedzUsuń