niedziela, 29 stycznia 2017

Czego kobiety pragną najbardziej, czyli przegląd świecidełek na Walentynki.

Od zawsze, kiedy Mężczyzna pytał, co chcę dostać na Walentynki (swoją drogą uważam, że jest to pytanie tak słabe, że nie powinno nigdy padać), odpowiadałam, że kartkę. Taką zwykłą, tanią, z serduszkiem, czy przesłodzonymi misiami na okładce, ale bardzo zapisaną w środku - zapisaną szczerze i prosto z serca, jak na Święto Zakochanych przystało. I dostawałam, ale okupione to było kilkudniowym jojczeniem, jakby spisywał testament.
Dziś mam 28 lat i dorosłam dorosłam do tego, żeby odpowiedzieć Mężczyźnie, że chcę złoto, diamenty i w ogóle, im bardziej się zaświeci, tym lepiej ;-)
I wiem, że Mężczyzna coś ostatnio jednak zagląda na mojego bloga, i jeśli zaglądnie odpowiednio szybko, to magiczne pytanie w tym roku nie padnie, a "testament" napisze szybciej, niż mi się wydaje ;-)

A tak na serio, no nie powiecie mi, że choć w małej części nie jesteście przysłowiowymi "srokami" i nie lubicie mieć świecidełek wśród biżuterii. Ja ostatnio na INSTAGRAMIE powiedziałam Wam, że aktualnie prócz tysiąca chokerów nie uznaję żadnej biżuterii, ale nawet jak nie uznaję, to nie znaczy, że nie chciałabym i nie mogłabym mieć! Przeszukałam internety i znalazłam 20 fantastycznych serduszek, w których się zakochałam, i które od razu mogłabym przygarnąć ;-)


1 2 3 4 5 - najpiękniejsze żółte złoto - APART
6 7 8 9 10 - najpiękniejsze białe złoto i srebro - PANDORA
 

11 12 13 14 15 - LILOU
16 7 18 19 20 - YES

Moim faworytem jest zdecydowanie Pandora, a kiedy wczoraj weszłam do stacjonarnego sklepu na Krupówkach, to myślałam, że już nie wyjdę. Mogłabym mieć KAŻDĄ rzecz tej marki.

PS Babeczki, polecicie mi jakieś fajne sklepy internetowe z biżuterią? A może któraś z Was robi biżuterię, to zostawcie link w komentarzu, chętnie zaglądnę w wolnej chwili!

5 komentarzy:

  1. ja proponuję karkosik.pl - tam zamówiłam sobie i bransoletkę modułową (prezent od męża :D), i kilka koralików/charmsów (średnio 20-30% taniej niż w salonach pandory). Cena konkurencyjna, często są promocje, a za zwłokę z wysyłką wysłali mi gratis kilka pandorowych gadżetów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ?? Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniakruk.pl, mam stamtąd naszyjnik. W innym jestem zakochana, ale penetruje stronę i za nic nie mogę go znaleźć.. widziałam go na wystawie, później u jednej z pań.. Był tak prosty i tak śliczny, że do tej pory nie mogę o nim zapomnieć. A dostałam inny, bo powiedziałam kiedyś, że nie lubie złota.. a mój uwielbiany był dostępny tylko w wersji złotej... następnym razem muszę sie ugryźć w język mówiąc o tym co mi się podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wishbone Jewellry :) Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń