środa, 5 kwietnia 2017

Instagram MIX - marzec 2017!


CO U MNIE
 Maj na horyzoncie, a w maju obiecałam pokazać Wam efekty mojej metamorfozy, mojego powrotu do formy sprzed dwóch ciąż. Powiem też, że nie do końca jest to łatwe, na pewno nie tak łatwe, jak zakładałam (już sama Mel B niestety cudów nie czyni), ale już wychodzę na ostatnią prostą i powiem nieskromnie, że w końcu zaczynam się sobie podobać ;-) (Ale okupione jest to bólem, cierpieniem, lamentem, zgrzytaniem zębów ze złości, i o zgrozo, gorzką czekoladą, fuj...). Poza tym słońce zawitało do Zakopanego, pojawiły się gołe nogi, spacery i nawet pierwsze sandały na nogach od dwóch lat!


CO U ZOSI
Nadużywane zwroty w tym miesiącu: "oszalałaś" i "daj spokój, mamo!" - czy muszę dodawać coś więcej?


CO U STASIA
 Zauważyłam mega skok rozwojowy w tym miesiącu, bo Gościu śmieje się na głos, piszczy, wręcz drze się na mnie, przerzuca dupsko po całej macie, jak rasowa gąsienica, catering też już spoko, 4 miesiące za nami!


NOWOŚCI
Piękny, wiosenny płaszczyk, który po zapięciu może być równie dobrze sukienką, Nun mi.
Naszyjniki, zegarek i torebki z Tous. A wszystko w linkach poniżej:




OGŁOSZENIA PARAFIALNE Z ZAKOPANEGO
 Na chwilę żegnamy Zakopane i wyjeżdżamy na Podkarpacie, na dłuższą przerwę świąteczną (bo aż trudno mi uwierzyć w to, co właśnie napiszę, ale nie byłam u rodziców już dobre pół roku!). Ostatnie zerknięcie na Giewoncicho i kierunek RLE!

Zapraszam na INSTAGRAM, zapewne będzie dużo i wesoło w najbliższym czasie ;-)   
 
https://www.instagram.com/kasia.gasienicowa/
 Do zaś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz