poniedziałek, 24 marca 2014

Inspiracje ślubne: Czerwona sukienka dla druhny.


Uwielbiam intensywne kolory, dlatego, gdybym tylko mogła i miała na to wpływ, to wszystkich moich gości weselnych ubrałabym w neonowe kolory! :)) Pewnie nie jedna osoba poczuje ulgę, wiedząc, że takiej mocy niestety nie mam, jednak dziś wpis o kolorze, który jest moim kolorem przewodnim wesela.
Wyobrażacie sobie druhny w bardziej uroczych sukienkach, niż w czerwonych? Zapewne wyobrażacie, ale ja nie - stąd też dzisiejsze inspiracje właśnie z czerwonymi sukienkami. Krótkie, długie, wąskie, rozkloszowane, koronkowe, tiulowe... Czerwony będzie chyba dość popularnym kolorem, ponieważ obecnie wcale nie jest trudno znaleźć dobrą sukienkę w tym kolorze. Kilka moich propozycji pod zdjęciami z inspiracjami. Enjoy!







A Wy jaki kolor wybralibyście, bądź wybraliście, na kolor przewodni swojego wesela? ;-)

24 komentarze:

  1. Czerwony to najbardziej oklepany kolor przewodni wesela. Na inspiracje ślubne młodych z czerwonymi butami też już nie mogę patrzeć, kiedyś to było wyjątkowe, dzisiaj przereklamowane. Nie mówię, że to brzydki kolor, ale jakiś taki sztampowy i nieoryginalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie będę oklepana, przereklamowana, sztampowa, nieoryginalna i nie będziesz mogła na to patrzeć :))

      Usuń
    2. Akurat kiecki pokazane na zdjęciach są bardzo oryginalne.Podoba mi się połączenie koronki z motywem ludowym.Jak tam przedslubny detoks i grzywka?

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się te suknie w stylu lat 50 [ z szeroką, sztywną spódnicą ] i fenomenalna inspirowana wzorami ludowymi, z koronką w górnej cz. dekoltu. Och, rany, za tę oddałabym chętnie połowę wypłaty i życiła się ziemniakami do końca miesiąca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu a czy można spytać kiedy dokładnie jest Twój wielki dzień ;)?
    Ja już nie mogę się doczekać relacji z tego dnia i Twojej stylizacji ... na pewno będzie pięknie..
    Co do koloru czerwonego mi osobiście podobają się bardzo bukiety dla Panny młodej z czerwonych goździków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony to dobry pomysł:) Druhny ładnie się prezentują.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, uwielbiam!
    ja zawsze chcialam mieć czarną suknię, męża w białym garniturze a druhny może w ostrym różu?:P szalona! haha

    OdpowiedzUsuń
  6. moim przewodnim kolorem na ślubie był właśnie czerwony i oczywiście moje kochane drużki były w czerwonych sukienkach, przepięknie się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak się składa, że ja również na mój kolor przewodni wesela wybrałam czerwony! :) poszłam za Twoim śladem i nie mogąc zdecydować się na odpowiednie buty zakupiłam 'te Twoje'. przyszły właśnie dzisiaj jednak nie do końca jestem przekonana co do rozmiaru... wydają mi się dobre, a jednak niezbyt wygodne :( a szkoda, bo jestem naprawdę miło zaskoczona, że są takie piękne i dobrze wykonane. no i kolor - dokładnie o taki odcień mi chodziło! szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Druhnie zostawiam wolną rękę, ale wystrój i dodatki będą limonkowo - fuksjowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To idealny pomysł dla druhny!
    <3
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje druhny zdecydowały się chyba na szarość z żółcią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwony to super kolor, ale w życiu nie dałabym go na sukienki dla druhen! Chcesz, żeby "ukradły" Ci wesele?!!?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypadkowo natknelam sie na twoj blog jakas godzine temu i tak siedze i przegladam !!! Jest cudowny ! Swietnie go prowadzisz ! A DIY czarujace :) W tej chwili moj ulubiony :) Jestes niesamowita :) Nie moge sie napatrzec ! Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAM, KASIU MAM DLA MNIE W TEJ CHWILI BARDZO WAŻNE PYTANKO CZY WIESZ GDZIE MOŻNA KUPIĆ 1 Z CZERWONYCH SUKIEN BO BĘDĘ NIEBAWEM DRUHNĄ I MAM OBSESJĘ NA PUNKCIE TEJ SUKNI I NIE CHCE ŻADNEJ INNEJ!!!! CHODZI MI O SUKIENKĘ DOKŁADNIE Z 13 ZDJĘCIA LICZĄC OD POCZĄTKU ARTYKUŁU I TA ŚRODOWA. SPĘDZIŁAM NIE JEDNĄ GODZINĘ NA JEJ POSZUKIWANIU I JAK NA RAZIE NIC. PROSZĘ O POMOC!!!!!
    ASIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. neistety nie wiem, gdzie kupić taką sukienkę. najlepiej znaleźć dobrą krawcową i podesłać jej zdjęcie ;)

      Usuń
  14. Witam! Zakochałam się w sukience ze zdjęcia nr 10 (ludowa z koronką przy dekolcie)! Wiesz może gdzie taką lub podobną można znaleźć? albo chociaż mogłabyś podać z jakiej strony pochodzi zdjęcie? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam jedną z pięciu druhnen na weselu kuzynki. Wszystkie miałyśmy krótkie, proste czerwone sukienki i takie same bukieciki. Wyglądało to świetnie i było dosyć niespotykane jak na tamten okres (8 lat temu )
    Pozdrawiam
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się podobają takie kolory. Czerwień bardzo ładnie gra z bielą, co dodatkowo wyróżnia panne młodą. A po drugie lubię, jak wszystkie druchne są ubrane tak samo. To po prostu wygląda elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy znacie ten sklep Quiosque, ja u nich dostałam elegancką sukienke na wesele dla świadkowej własnie https://quiosque.pl/sukienki/sukienki-na-wesele.html

    OdpowiedzUsuń