wtorek, 29 lipca 2014

Czas dla dziecka: Przegląd wózków wielofunkcyjnych - Bebetto Luca.

Nadszedł etap może nie kupowania, ale poszukiwania wózka, a im więcej czytam opinii na forach internetowych, tym bardziej utwierdzam się w fakcie, że chyba muszę zaryzykować i sama przekonać się, co jest w nim super, a co bym w nim zmieniła. Jako laik w temacie, rozpoczęłam od googlowania grafiki, a następnie szukania opisów modeli. Na początku wydawało mi się, że te wszystkie wózki są takie same ;-) Teraz wydaje mi się, że mogłabym wykładać teorię o każdym z nich, jednak wiem też, że czasami to, co napisane, w ogóle nie pokrywa się z tym, jak jest w praktyce. Dlatego dziś znów zwracam się do wszystkich użytkowników przeróżnych wózków wielofunkcyjnych, którzy tu zaglądnęli, za każdy komentarz dziękuję stokroć.

 Moim aktualnym numerem jeden jest Bebetto Luca - podobno jeden z popularniejszych obecnie wózków, jednak przyznam się, że odkąd jestem w ciąży mam hopla na punkcie przeglądu wózków, które jeżdżą w moim otoczeniu i jeszcze nie widziałam tego modelu. Opis cudny: aluminiowy, lekki stelaż, gondola, spacerówka i fotelik, milion moskitier, pokrowców i zabezpieczeń, torba podręczna, koła obracane o 360stopni, dużo fajnych kolorów do wyboru, w ogóle "teoretycznie" wózek idealny. Do tego spędziłam w Smyku pół dnia manewrując nim w każdą stronę i... chyba się w nim zakochałam. Co do koloru, to najpierw najbardziej podobał mi się czarny, jednak naczytałam się, że jest to kolor, który brudzi się bardziej niż biały (swoją drogą, jako posiadaczka czarnych mebli w salonie, powinnam to przewidzieć). Teraz najbardziej skłaniam się ku kolorowi 230, choć 195 też mi się podoba - a Wy który byście wybrali? ;-)

(zdjęcia pochodzą stąd.)

I teraz dwa pytania do wszystkich użytkowników wózków wielofunkcyjnych dla dzieci - na co najbardziej zwracać uwagę przy wyborze oraz czy macie jakieś swoje ulubione, sprawdzone wózki? Być może moja Luca wcale nie jest cudowna, a na ideał po prostu nie trafiłam, bo go nie znalazłam - każdą nazwę wózka, podaną w komentarzu poniżej, skrupulatnie sprawdzę, za każdy komentarz dziękuję już stokroć. Pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. Również jestem na etapie wózków (chyba idziemy łeb w łeb z zakupowym szaleństwem ).

    Więc... moje poszukiwania zaczęły się i zarazem skończyły na wózku maxi cosi mura 4. Poleciła mi go kuzynka, której mąż jest mistrzem polski już nawet nie wiem w czym, ale ogólnie ma powiązania z rowerami.. więc w nowinkach technicznych nikt mu się nie równa;) co jak i gdzie ma działać, co ma być lekkie, co nie musi, co się ma obracać a co absolutnie nie... -obczytany na ten temat jest chyba po uszy.... ;) wybrali ten model, i jak dotąd nie narzekają na nic, a wręcz go polecają;) więc ja jako laik w tych sprawach również wybrałam ten model i nie szukałam już nic innego:)

    trzeba jeszcze tylko wybrać koła.... czy piankowe, kauczukowe czy pompowane... ja zdecydowanie wybieram pompowane;)

    Kolor graphic crystal jest obłędny;)

    aaa.... fajny ranking wózków prowadzi jedna blegerka... nie wiem czy mogę podać tutaj jej dane...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mogę, to opiszę swoje doświadczenia. Przy 1 dziecku kupiliśmy wózek wielofunkcyjny TACO i to był błąd, okazał się duży, ciężki a spacerówka niepraktyczna, największy mankament to to że zajmował cały bagażnik. Drugi wózek GRECO CARGO masakra............. sztywny,mało zwrotny i zajmował również cały bagażnik, teraz kupiliśmy spacerówkę LIRA 4 i jest na prawdę fajny. Polecam Ci kupić super spacerówkę z wkładką dla niemowląt, a fotelik i bazę kup osobno :)i tak na prawdę nie wyjdzie to wcale drożej :) Przy wyborze wózka liczy się najwięcej to żeby był lekki, zajmował mało miejsca,łatwo się składał i dawał jak najwięcej komfortu dziecku :))http://www.euro-cart.eu/nasze_produkty/?url=lumina

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsza przy takim wózku jest wygodna spacerówka , bo w niej maluch do ok 3 lat jeździ :) w gondoli to wiadomo, góra do pół roku , no ale tez wazne zeby nie była za mała , tym bardziej jak maleństwo sie urodzi zimą i bedzie w kombinezonie, śpiworze :) ;) a oprócz tego duże koła , pojemny kosz pod wózkiem , wysokość wózka(przy wysokich rodzicach jest to mega wazne) w miare neutralny kolor, skłaniam sie raczej ku szarościom i brązom, nie brudzą sie az tak , a kolr też nie blaknie ;) ważne jest łatwośc montowania poszczególnych częsci , łatwośc składania wózka, tapicerka którą można łatwo zdjac i wyprać :P ja osobiscie miałam http://www.sklep-tosia.pl/abc-design-astro_p878# , i w sumie jestem w miare zadowolona ;) służył nam ponad 3 lata a mimo to był w dobrym stanie, więc powędrował do kolezanki :) ten który Ty wybrałas mają 2 inne kolezanki i są zadowolone :) a mnie osobiscie zachwycił najbardziej http://allegro.pl/przepiekny-wozek-mima-xari-2014-camel-i4451156787.html, na żywo jest cudny ! choć cena "troche" duża ;) ja za mój pare lat temu ze wszytskimi dostepnymi dodatkami dałam 2,5 tyś i wydawało mi sie to dużo , a tu ponad 4 hehs :P Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zależy od wielu czynników:lekkość wózka,zwłaszcza jeśli ędzie się go znosić po schodach.Zwrotność.Koła.W górach najlepiej sprawdzają się chyba duże pompowane koła.Sprawdź czy elementy wykonane są z metalu czy z plastiku:mam na miejscu te miejsca,gdzie spajają się poszczególne rzeczy np koła.Fajne są wózki z funkcją przypinania fotelika samochodowego:wygoda,gdy np jedziesz po zakupy albo gdy ma się mały bagażnik auta i cały wózek się nie zmieśći...Tyle przychodzi mi do głowy póki co:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesyłam Ci link do wózka MARCELLO COLETTO 2014. Niedawno zakupiliśmy ten wózek i jestem zachwycona. Lekki, zwrotny. Jestem w stanie samodzielnie, bez pomocy męża zamontować na stelażu zarówno gondolę, spacerówkę i fotelik ie uszkadzając sobie kręgosłupa ;), wózek posiada również wszystkie ekstra dodatki, ale najbardziej skłoniła nas funkcja obrotu wózkiem o 360 stopni w celu ochrony przed wiatrem, przydatne zwłaszcza przy spacerówce. Polecam serdecznie, jak na razie jestem zachwycona lekkością i jakością wykonania wózeczka. My wybraliśmy kolorek biało-granatowo-czerwony :)
    http://www.entliczekpentliczeksklep.pl/wozki-dzieciece/wozki-dzieciece-wielofunkcyjne/coletto-marcello-wozek-3w1-z-fotelem-2014-2015_p_1153.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxi cosi mura 4, którą polecam również można obrócić tyłem lub przodem to kierunku jazdy...

      Usuń
  6. Miałam bugaboo. Ten.wózek nadal jest moja miłością. Lekki, mieści w każdym bagażniku sprawdza w każdych warunkach, nawet na plaży. Nawet mój beta tester w postaci koleżanki, która popsuła wozki testowe z nim nie dała rady. Poza tym ma znacznie prostsza konstrukcje niż ten który zaprezentowałas. No i jest popularny w wielu krajach. Ma koła i piankowe i pompowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście polecam wózek Emmaljunga (posiadam model City Cross). Może nie jest to najlżejszy ani najmniejszy wózek z tych dostępnych na rynku, w sumie powiedziałabym nawet że wózek czołg, ale jest niezniszczalny, bardzo bezpieczny i wytrzymały. Super na trudne warunki terenowe (dziury, kamienie, wysokie krawężniki itp.). Nosiłam go sama po schodach, do bagażnika też się mieści, duża gondola (córka jeździła w niej 6 miesięcy i to w zimie w kombinezonie). Spacerówka bardzo wygodna, przekładana. Regulowana wysokość rączki bardzo wygodna. Ma już 3 lata i w sumie jest jak nowy, za dwa miesiące pojawi się na świecie moja druga córa i wiem że posłuży jeszcze ładnych parę lat. Mam szary kolor i jest super! http://www.emmaljunga.com/pl/
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.mulan.pl/wozek-gleboko-spacerowy-nano-alu-tech-3w1-riko.html
    ja wybrałam ten :-) i mam nadzieję że jest ok, bo dopiero od września będę go używać jak się mój synek urodzi, ale opinia była taka, że jest porównywalny z bebetto, a jednak tańszy i również polski i ma jedną rzecz, której nie ma bebetto koła przednie mają system antyszokowy przy zderzeniu i po złożeniu zajmuje mniej miejsca :-) powodzenia Kasiula !

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko jedo bartatina albo jakiś który ma pasy skorzane i pompowane kola nie wierz w ten modny szajs...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,
    Jestem mama 3 letniego chlopca - mieszkamy za granica UK. Jesli chodzi o wozek to jest to troche trudna sprawa. Najlepiej jest sprobowac w sklepie a najlepiej jesli ma sie jakies znajome ktore juz wozki maja zapytac o zdanie. Ja przede wszystkim przy wyborze pierwszego wozka kierowalam sie 1)jego stabilnoscia 2)czy ma gondola -moj maly potrafil spac po 4h na spacerach- wiec super sprawa plus uwielbialam z nim rozmawiac a on mogl mnie widziec 3) mozliwosc latwego zapakowania do bagaznika i miejsce zajmowane w bagazniku 4) jego ciezkosc - wnosic bobasa i ciezki wozek nie polecam nikomu 5) koszyk pod wozkiem - nieoceniona sprawa - zakupy plus potem wszystkie potrzebne gadzety bobasowe w pozniejszych miesiacach. My uzywalismy marki Silver Cross 3 w 1 bardzo bylam szczesliwa z tego wozka ale niestety przy wyjezdzie do Polski musielismy sie go pozbyc , sprawdzila sie w Polsce zwykla spacerowka - latwa , lekka ( w warunkach polskich mysle ze duze kola lepsze sa) . Mysle ze duzo zalezy od tego w jaki sposob bedziesz sie poruszac jesli beda to spacery na nozkach to warto zainwestowac w lepszy wozek jesli w wiekszosci przypadku poruszasz sie samochodem nie bedziesz potrzebowac tych wszystkich funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzyj wózki XLANDER, mają świetny design i doskonałe opinie. Produkcja polska, ceny przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  12. A my mamy właśnie bebetto Luca i jesteśmy bardzo zadowoleni.Kolor szary ale że srebrną rama.Kolor sprawdza sie idealnie,nie widać zabrudzen.Pamiętaj żeby w zestawie był też niezbednik:moskitiera,folią przeciwdeszczowa i parasolka,a jeśli nie ma to negocjuj gratisiki:)Cena wózka bardzo rozsądna,adekwatna do jakości.Gondola ma z tylu siateczke,można uchylić gdy dziecko śpi.Polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,
    od niemal roku jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami synka :) i wózka Bebetto Nico Plus. Zdecydowaliśmy się na model gondola plus spacerówka, gdyż pan w sklepie uświadomił nam, że foteliki z zestawów 3 w 1 są gorszej jakości. Uwierzyliśmy mu i poczytaliśmy, poszukaliśmy i wybraliśmy fotelik Aton3 z bazą. Rewelacja! Duży, solidny i wygodny dla dziecka, z regulacją - nie trzeba wkładki dla noworodków. Dokupiliśmy adaptery za 50 zł i wpinamy go do stelaża wózka. Z racji częstych i dłuższych podróży do 'dziadków', bezpieczeństwo Juniora uznaliśmy za najważniejsze. A widząc inne foteliki, nie żałuję ani złotówki wydanej na niego. Jedyną wadą - niewadą fotelika jest jego waga - z racji tego że jest solidny jest też dość ciężki. Ale wart swej ceny. Aha i szukaj w necie - my kupiliśmy ok 200 zl taniej niż w sklepie.
    A co do wózka - jesteśmy bardzo zadowoleni.Wygląda inaczej troszkę niż Luca (nad którą też się zastanawialiśmy) ale firma godna polecenia. Stelaż aluminiowy, lekki, łatwo się składa i rozkłada, łatwo montuje się gondolę i spacerówkę. Zgadzam się z opinią, że to właśnie na spacerówkę trzeba zwrócić uwagę, bo w niej dziecko jeździ najdłużej. Gondolkę wykorzystuje się tak do około pół roczku, bo później dzidzi chce siedzieć i chce widzieć świat a nie tylko budkę :) A spacerówki w Bebetto są super - lekkie, zwrotne, można prowadzić jedną reką, koła pompowane - idealne na nierówności, duży kosz i torba. Spacerówka jest duża i wygodna, budkę można sporo opuścić, co jest bardzo przydatne. Można ją montować przodem i tyłem do kierunku jazdy i rozkłada się na płasko, co jest bardzo ważne jak maluszek zaśnie na spacerach.
    Aha i weź na poszukiwania wózka Męża swego. Widać że rosły z niego Góral, a niektóre wózki są naprawdę niskie, i chłop garba się nabawi jak będzie go pchał (Bebetto są dość wysokie i regulacja rączki też jest fajna, a wiem co mówię bo my też nie należymy do niskich osób i chyba przy xlanderze się nieźle garbiłam w sklepie). I nie zwracaj uwagi na to że taki wózek zajmuje trochę miejsca w bagażniku. Zawsze za parę groszy można dokupić taką zwykła spacerówkę - parasolkę, która jest fajna na wyjazdy na większe zakupy bądź wakacje, bo jest mała i szybko się rozkłada i składa. Natomiast spacerówka codzienna powinna być wygodna dla dzidzia i mamy w sumie też :)
    Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań, co na pewno nie będzie łatwe - sama to przerabiałam, bo w sklepie powiedzą co innego (zależy której firmy wózek będą chcieli wepchnąć) a każda mama będzie zachwalać ten co ma :) i bądź tu człeku mądry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli jeszcze nie byłaś, to zajrzyj na stronę www.domowa.tv - blogerka Paulina, mama 2 maluszków testowała i nadal testuje bardzo dużo wózków (a także innych dziecięcych akcesoriów). Na swoim blogu zamieszcza w mojej ocenie - bardzo wartościowe recenzje. Polecam również lekturę komentarzy zamieszczanych pod jej postami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem na etapie wózków ;) zainteresowałam się maxi cosi mura 4, ale został mi on odradzony. O ile gondola jest ok (kwestia gustu), to ze spacerówką jest już gorzej. Pani w sklepie mówiła, że nie rozkłada się on do spania na płasko, że dziecko nie ma możliwości wygodnego snu. Został mi za to polecony podobny wózek, polski - marki x-lander. Skalski wygląda na wysokiego, a wózki xlander doskonale nadają się dla wysokich rodziców - jest jeden z najwyższych na rynku. Rączka dopasowuje się oczywiście również dla niższych osób. Dzieciątko leży dosyć wysoko, co akurat dla mnie jest dużym plusem. Koła - jak dla mnie wchodzą w grę tylko pompowaen, dobrze amortyzują, co przydaje się w nierównych terenach. Przednie skrętne 360 stotpni, wózek praktycznie zawraca w miejscu :) Z możliwością blokowania funkcji obracania przednich kół, dla przykładu na piasku lub śniegu. Do tego dodam, że ma dużą gondolę, co przy moim listopadowym dzieciątku ma duże znaczenie - w końcu oprócz Maluszka musi zmieścić zimowy śpiworek.
    Byłam praktycznie na niego zdecydowana, tym bardziej, że w razie gdyby coś się działo mają serwis od drzwi do drzwi. Jest jednak jedno małe "ale" - nie mieszkam w PL, tylko w DE. Gdyby coś się z wózkiem działo (a z każdym może coś się dziać) - musiałabym jechać do PL, zostawić go u rodziców, poczekać aż go wymienia tudzież naprawią i znowu tłuc się 500 km do siebie. Dlatego wybrałam bardzo podobny, z podobnymi funkcjami niemiecki wózek marki knorr baby. a konkretniej knorr baby happy colour grau-orange

    A tak w ogóle, to przy poszukiwaniach wózka, znalazłam fajną stronkę, na której możesz dobrać swój idealny wózek, wybierając parametry, które uważasz za ważne. Mi z tej wyszukiwarki wyszedł właśnie wózek xlander ;)
    http://www.bobowozki.com.pl/poradnik.php

    Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką sugestię, zwróć uwagę na budę, a właściwie na materiał z którego jest wykonana. Jeśli jest w ciemnym kolorze może płowieć na słońcu i po jakimś czasie wyglądać bardzo źle w porównaniu z resztą wózka.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, przeglądam Twojego bloga od kilku dni, bardzo mi się podoba :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja gdy wybierałam wózek czytałam mnóstwo opinii o każdym z nich. Ile było mam, tyle zdań. Po 3 miesiącach oszalałam i zrezygnowałam, wyszłam z założenia, że kupie po prostu ładny:). Jestem szczęśliwą posiadaczką takiego wózka Sailors Dada Etno Paradiso. Jest przepiękny i był naprawdę tani. Używam go od kilku miesięcy i póki co nie widzę żadnych wad.
    Też na początku chciałam czarny ale pomyślałam, że gondola latem będzie się strasznie nagrzewać.

    W tym momencie nie wiem na co bym zwracała szczególną uwagę. Może na kółka obrotowe i to, żeby gondola nie była zbyt mała. Widziałam gondole z których moja córka dawno by wyrosła i byłby problem:).

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym tygodniu, albo na początku przyszłego będę kupować dla mojego dzidzi. Pochodzę z Częstochowy - to jest zagłębie wózkowych producentów. Kupuję w Tako, ceny super, a maxi cosi, x-landery zrzynają z nich technologię produkcji. Zresztą nie tylko oni, bo kumpel pracuje przy składaniu wózków dla jednej z mniejszych firm i sam mówi, że wszyscy kradną od Tako pomysły i patenty... Zresztą, kupując w sklepie producenta dostajesz gratisów za conajmniej 500zł w cenach z neta. A na stronie internetowej nie ma nawet 1/3 oferty. Byliśmy raz i pytamy się dlaczego, to sprzedawca powiedział, że przez chińczyków nie dodają ciekawszych modeli....

    OdpowiedzUsuń
  19. Bebetto jest boski! I chyba wyparł moje wymarzone stokke xplory, graco symbio i quinny mood :)) szczerze polecam sprawdzić te 3 modele :) wszystkie były testowane w mojej rodzinie, więc z ręką na sercu polecam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam wózek bebetto luca od prawie 10 miesięcy i naprawdę jestem zadowolona z jednym minusikiem który mnie wręcz irytuje a mianowicie uparłam się na kolor cappuccino i odradzam wam wszystkim ten kolor co prawda przepięknie sie prezentuje ( ja mam stelaż czarny) ale strasznie na nim widać plamy na wkładce od spacerówki nie chodzi mi tu o plamy z jedzenia bo moja mała w nim nie jada ale plamy które powstają na skutek spocenia się ( plama wygląda jak mokra a jest sucha) nie mam pojesxcia czy to wda materiału czy poprostu potu hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy wózek Luca jest wózkiem idealnym? Na pewno nie, bo takich wózków po prostu nie ma. Ktoś, kto ma ten wózek jako drugi czy trzeci na pewno może porównać do poprzednich. Na pewno ma on kilka wad, ale który wózek ich nie ma. Nawet zagraniczne konstrukcje nie są idealne...Tak na prawdę w tej cenie można już w wózkach poprzebierać, ale patrząc na niektóre (inne konstrukcje) to na prawdę zalety przeważają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bebetto luca jak najbardziej na tak :)jak każdy wózek ma wady, ale idealnego wózka się nie kupi. Jest tak jak że wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam wszystkich.Ja kupiłam Grander Play . Tani i solidny.
    Kolorystyka powala . Można samemu komponować gondole do koloru podwozia.

    OdpowiedzUsuń
  24. My mamy tez taki podobny wozeczek wielofunkcyjny, model Branoecco, ma takie ekoskorzane wstawki, wygladaja slicznie, ogolnie porzadny wozek, lekki w miare, na pompowanych kolach i ma caly zestaw przydatnych akcesoriow w zestawie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja polcam wózek Anex Sport. Fajny wózek z dobra amortyzacje, zrobiony z eco-skory, slicznie wyglada, lekki, zwrotny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście Anex wyróżnia się na tle innych polskich wózków. Ciekawy jest szczególnie ten czarno-biały na czarnej ramie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Anex Sport jest najpiękniejszy :) mamy go od 6 miesięcy i uwielbiam go :) Anex super wózki. Świetna jakość materiałów . Bardzo dobra amortyzacja. duża i wygodna gondola i spacerówka.

      Usuń
  27. wózek anex ma wiele dobrych opinii, sama go kupię ! dam znać jak przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My używamy Anex Sport od 8 miesiecy i mogę powiedzieć że to naprawdę super wozek. Taka miejska terenowka. Idealnie jeździ po lesie jak i w parku :-) wózek godny poleceni.

      Usuń
  28. ja mam wózek anex'a i jak dla mnie świetny

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile ludzi tyle opinii. Każdy w czymś innym upatruje zalety, wiadomo. Ja mam wózek polskiej firmy anex q1. Dla mnie ważne było że to nie wózek na podzespołach z Chin. Ma dobrą amortyzację, pompowane koła przednie i tylne na co też zwróciłam uwagę. Dla mnie ten akurat idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też mam polski wózek nikki z riko, kupiłąm 2w1, dopiero niedawno zaczęłam go użytkować i jak na razie nie odkryłam wad. Dla mnie bardzo dobrze się prowadzi i maleństwu też wygodnie, ma wszystko co potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ten riko zakupiłaś osobiście w sklepie/ na zamówienie/ czy internet? Bo na chwilę obecną nie mam auta i nie mam jak przewieść jeżeli kupię wózek. I jeżeli na zamówienie w sklepie to ile czekałaś (bo może do tego czasu będę już mobilna). Zdecydowałam się na ten wózek bo przyjaźnie wygląda, znajoma miała i mówiła, że w utrzymaniu czystości jest ok, jakościowo nie niszczy się obicie wózeczka i generalnie była a niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw obejrzałam w sklepie i ostatecznie mąż zamówił przez internet, bo było po prostu nieco taniej, nie wiem gdzie, bo on tego pilnował, czekaliśmy ok 3 tyg. Przeważnie robię gabarytowe zakupy przez internet ;) bo wygodniej po prostu, jak nie masz możliwości przewiezienia wózka do domu, to chyba najwygodniejsza opcja. Ale w większości sklepów można się skontaktować i ustalić szczegóły dostawy, więc możesz wybrać gdzie będzie dla ciebie najkorzystniej cenowo i terminowo :)

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje, na pewno są przydatne. :)

      Usuń
  32. Mi bardzo podoba się z Riko model Branoecco, ktoś może posiada i może coś więcej napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Branoecco, wersje 2w1, z czystym sumieniem mogę polecić ten wózek, nie jest wcale cieżki to raz, dwa super się czyści co dla mnie jest mega plusem i oczywiście jest bezpieczny, system składania/rozkladania też bez zarzutu i bez problemu dokupilismy fotelik pasujacy do stelaża.

      Usuń
  33. Ja mam i polecam Anex Sport. Wózek lekko się prowadzi i z łatwością się nim manewruje . Prosto i szybko się składa rama i zajmuje mało miejsca. Duża wygodna gondola z materacykiem kokosowym obszyta bawełną z jonami srebra (antybakteryjny) . Na zimę super zabudowana a na lato dzięki wszytej moskitierze w budce jest dobrze wentylowana. Osobiście mam kolor czarny i latem sprawdzał sie idealnie. Ani nie było w niej gorąco ani materiały nie wyblakły. Spacerówa jest duża regulowana do spania i ma regulowany podnóżek . Bardzo wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  34. a może ktoś ma jakieś doświadczenia z virage ecco? chcemy z mężem zrobić prezent mojemu przyszłemu chrześniakowi...rodzicom się nie przelewa, więc postanowiliśmy kupić wózek dla dziecka..oczywiście skonsultujemy ostateczny zakup, ale szukam opinii o tym wózeczku, wydaje się to być interesująca opcja spacerówki z gondolą, dość lekka konstrukcja wygląda na solidną, duży kosz, duża budka..wózek ma się sprawdzać w warunkach typowo miejskich, co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda, że nikt nie miał doświadczenia z tym virage ecco..ale postanowiłam zaryzykować i kupiłam ten model, więc podzielę się jako pierwsza wrażeniami mina rodziców bezcenna jak zobaczyli prezent (warto było :) ), rodzice zadowoleni, malutki ma swój pojazd :) jeżdżą już 3 miesiąc i z tego co wiem, wózek sprawuje się w mieście świetnie i jak na razie żadnych usterek czy wad w nim nie ma..nie mam zbyt często okazji sama go poprowadzić, ale z relacji odnoszę wrażenie, że zakup się udał.

    OdpowiedzUsuń