czwartek, 10 sierpnia 2017

Strój dnia: Miejska sielana na Podhalu, czyli elegancka bluzka, dziurawe portki i torebka koszyk.


Dziś miejska sielana - dziurawe portki (najbardziej aseksualne spodnie świata według mojego Męża, które ja uwielbiam) i piękna, biała bluzka na jedno ramię, czarne sandały na słupku i torebka, którą jak wiecie, zrobiłam sobie sama, i ostatnio nie odstępuję jej na krok - zróbcie sobie, a przekonacie się sami o jej uniwersalności, link na dole wpisu ;-)

Ja, co prawda, w tym stroju pojechałam do Biedronki, ale nie było to najmądrzejsze posunięcie - żadna ze mnie Żona Hollywoodu, spiesząc się, z pełnym wózkiem, bardzo źle wchodzi się w zakręty na tych obcasach i już. Jednak, odkąd zyskałam życiowy status "mother of 2", zdjęcia na bloga robię na spontanie, bez przemyślenia, bo po prostu nie mam już gdzie tego wcisnąć w grafik, więc dobra i chwila w drodze po zakupy. W sumie, czy miałam dwie godziny, czy pięć minut, efekt wychodzi ten sam - patrzcie ile czasu marnowałam, kiedy nie miałam dzieci!


Bluzka i spodnie: Zara | Buty: Aldo | Torebka: Zrobiłam sama - link do wpisu.

https://www.instagram.com/kasia.gasienicowa/

10 komentarzy:

  1. Obiecuję, że zrobię sobie taką torebkę! :-) co do spodni mój mąż ma takie samo zdanie jak Twój, a ja takie samo jak Ty :-)
    Pozdrowienia z dolnegosląska :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo oni się tyle na tych portkach znają :P pozdrawiam, hej!

      Usuń
  2. Idę sobie wczoraj Chałubińskiego, patrzę, a tu jakaś superlaska (świetny kolor włosów, mega lustrzanki i super wakacyjny case) strzela sobie selfie w aucie 😉 Myślę sobie znajoma twarz (nawet mój facet zapytał , czy to przypadkiem nie ta moja imienniczka od lifeów) 😄 Stylizacja - petarda, włosy - petarda, okulary - petarda 👏🏼 Tak trzymaj! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha myslalam ze tylko moj chlop orientuje sie w blogerkach 😀

      Usuń
    2. o Bożeee... co za cyrk! wiedziałam, że kiedyś, w końcu, ktoś zobaczy moje akcje w samochodzie - muszę zacząć się kontrolować, dzięki :D

      Usuń
  3. wyglądasz bosko <3 ;) moj maz ma takie samo zdanie na temat tych portek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz meeega:-$, skąd okulary?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka jest boska i chyba się skuszę na poszukanie takiego koszyka w necie :) świetny look

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne saa te spodnie☺ ja sie bardziej zastanawiam, jak ci gorale wytrzymuja w lato w tych cieplych portkach😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie takie ładne krzaczki w Zakopanym? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń